Nexteer Automotive jest globalnym koncernem motoryzacyjnym, który czerpie z ponad 100-letniego doświadczenia w produkcji systemów sterowania. Nasza praca zwiększa bezpieczeństwo i komfort prowadzenia milionów kierowców na całym świecie.
Skupiamy się na dostarczaniu przyjaznych dla środowiska systemów sterowania i układów napędowych, zoptymalizowanych pod kątem maksymalnej wydajności i całkowitej integracji pojazdu. Na całym świecie zatrudniamy 12 000 osób, które łączy pasja do tworzenia innowacyjnych systemów kierowniczych.
Pracę w Nexteer porównujemy do sportu zespołowego, którego zasady są proste: działamy z wielkim zapałem i dużym poczuciem obowiązku. Budujemy silne relacje, aby sprostać każdemu wyzwaniu. Dzięki wiarygodnemu dialogowi, czerpiemy z doświadczeń innych oraz liczymy się ze zdaniem naszych współpracowników. Czy jesteś gotów przyłączyć się do naszego zespołu?
- Zarządzanie i administracja zamówieniami dla części bezpośrednio produkcyjnych i narzędzi zlokalizowanych u dostawców we współpracy z kupcami strategicznymi.
- Kontrola i administracja zatwierdzeń przez dostawców zamówień produkcyjnych.
- Wyjaśnianie rozbieżności cenowych z dostawcami i współpraca w tym zakresie z działem finansów.
- Zarządzanie zakupami części serwisowych (zapewnienie dostępności, negocjacje warunków dostaw).
- Zarządzanie zamówieniami wewnątrz Nexteer (tworzenie, modyfikacja, przedłużanie) i negocjacja zmian cenowych.
- Obsługa systemu QAD oraz EAM (zarządzanie danymi, tworzenie/zmiana dostawców w systemie).
- Zarządzanie procesem aktualizacji cen w oparciu o zmiany kursowe walut i indeksów materiałowych, zmiany inżynieryjne.
- Współpraca z Menadżerem ds. Zakupów oraz Administratorem Jakości Dostawców w procesie odzyskiwania kosztów złej jakości (cost recovery).
- Współpraca z działami: PLPL, OPM oraz kupcami strategicznymi przy zamawianiu oraz egzekwowaniu terminowości dostaw części w fazie przedprodukcyjnej oraz próbek na potrzeby zmian inżynieryjnych.
- Współpraca z kupcami strategicznymi oraz działem logistyki w egzekwowaniu terminowości dostaw (backlog).
- Opieka nad komercyjną współpracą z dostawcą dla części w produkcji.
- Współpraca z działami wewn. w procesie Supplier Change Request (w tym analiza komercyjnego aspektu zmiany).
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie w dziale zakupów min. 1-2 lata.
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Język angielski — poziom zaawansowany,
- Dokładność, skrupulatność, komunikatywność.
- Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie posiadającej stabilną pozycję na rynku.
- Przyjazną i koleżeńską atmosferę w pracy.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się branży Automotive.
- Liczne szkolenia, zajęcia językowe.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Dodatkowa opieka medyczna.
- Bogaty pakiet socjalny ("wczasy pod gruszą", karty podarunkowe na święta, Multisport i wiele innych benefitów).
- Atrakcyjny system wyróżnień pracowników.
- Imprezy integracyjne.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Tychy