Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Call center

Orange Logistics sp.z.o.o.
Katowice
praca stacjonarna
2703 dni temu

Dla Naszego Klienta, lidera z branży TSL, aktualnie poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:


Manager Call center

Miejsce pracy: Katowice

Oferujemy:
  • Podstawę
  • System prowizyjny i premiowy
  • Możliwość samodzielnego podejmowania decyzji w ramach prowadzonego projektu
  • Profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń i warsztatów
  • Samodzielność i możliwość realizowania własnych pomysłów
  • Ambitne zadania, które każdego dnia będą dla Ciebie wyzwaniem
Twoje zadania:
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym
  • Realizacja planów biznesowych w określonych ramach czasowych
  • Rekrutacja i rozwój kompetencji doradców
  • Budowanie pracy zespołowej
  • Rozwijanie współpracy z partnerami biznesowymi
Oczekujemy:
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym call center
  • Dobrej organizacji pracy własnej i zespołu
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Zaangażowania w wykonywane zadania
  • Silnej orientacji na realizację celów
  • Umiejętności pracy pod presją czasu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...