Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    22 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Call Center

G-Force Sp. z o.o
Łódź
praca stacjonarna
2283 dni temu

G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu.

Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z branży: IT i BPO/SSC.

Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski i zagranicy.


Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako:

Manager Call Center
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: MENCC/LD/2017
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie wydajnością podległego zespołu, w celu osiągania wysokich wyników
  • Zapewnienie obsługi klienta o najwyższym standardzie
  • Opracowywanie usprawnień
  • Szybka identyfikacja wszelkich negatywnych tendencji i podejmowanie działań naprawczych w odpowiednim czasie
  • Monitorowanie pracy zespołów i wdrażanie ulepszeń, jeśli istnieje taka konieczność
  • Codzienne spotkania z menadżerami w celu omówienia pracy zespołów
  • Motywowanie i zapewnienie wsparcia dla menadżerów zespołów
  • Koordynacja rekrutacji nowych pracowników
  • Zapewnienie odpowiednich szkoleń
  • Identyfikacja talentów w zespołach i zapewnienie odpowiedniego rozwoju
  • Opracowywanie systemu nagród dla pracowników
  • Zapewnienie przyjaznego środowiska pracy
  • Tworzenie raportów dotyczących wyników i pracy zespołu
  • Zarządzanie budżetem i kontrolowanie
  • Osiąganie wysokich wyników w zespołach
Wymagania: 
  • Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu dużym zespołem 60-150 osób (najchętniej w branży contact/call center)
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w prognozowaniu i planowaniu
  • Znajomość systemów CRM i oprogramowania Call Center
  • Doświadczenie w realizacji SLA i KPI
  • Zdolności negocjacyjne
  • Umiejętność zarządzania czasem i określania priorytetów
  • Umiejętność tworzenia przyjaznego środowiska pracy
  • Doświadczenie w tworzeniu nowych procesów i procedur
  • Silne umiejętności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Silne umiejętności coachingowe
  • Wiedza HR - zrozumienie prawa pracy i przepisów dotyczących zatrudnienia
Nasz klient oferuje: 
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatną opiekę medyczną Luxmed
  • Kartę sportową Multisport
  • Bogaty pakiet szkoleń
  • Możliwość ciągłego rozwoju w strukturach firmy
  • Programy coachingowe i mentoring
  • Owocowe poniedziałki
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy G-Force Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul.Obrzeżnej 5 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    22 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...