Departament Contact Center, czyli obszar firmy KRUK S.A, który zajmuje się obsługą wierzytelności na zlecenie partnerów biznesowych np. banków, towarzystw ubezpieczeniowych, poszukuje osoby na samodzielne stanowisko:
Menadżer ds. Optymalizacji i Rozwoju Procesów w Contact Center
Miejsce pracy: Szczawno-Zdrój
Nr ref.: MDOIRPCC/05/2017
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Analizę procesów zachodzących w CC i wskazywanie potencjału do podnoszenia ich efektywności
- Opracowywanie narzędzi weryfikacji i utrzymywania procesów windykacyjnych
- Przedstawianie rekomendacji odnośnie zmian w procesach windykacyjnych mających na celu wzrost ich efektywności, usprawnianie i optymalizację
- Kontrolę, monitorowanie i raportowanie efektów wprowadzonych zmian
- Współpracę z Działem Analiz, Kierownikami Działów i Departamentów oraz innymi Menedżerami przy tworzeniu i optymalizacji procesów windykacyjnych
- Udział w projektach mających na celu usprawnienie procesów windykacyjnych
Kluczowe na tym stanowisku jest:
- Umiejętność samodzielnego planowania działań i ich konsekwentnej realizacji
- Kreatywność i chęć tworzenia i wprowadzania nowych rozwiązań
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Dokładność i skrupulatność
- Umiejętność analizy i wyciągania wniosków
- Praktyczna znajomość Excela
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy projektowej
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Udział w budowaniu procesów realizowanych w Contact Center
- Możliwość uczestnictwa w wielu projektach, również międzynarodowych
- Otwarte i przyjazne środowisko pracy z unikalnym know-how
- Możliwość dofinansowania języka angielskiego
- Pakiet szkoleń wdrożeniowych i specjalistycznych oraz indywidualny plan rozwoju.
- Prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
- Dbamy również o kondycję fizyczną naszych pracowników dofinansowując kartę Multisport