Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik działu zakupów i logistyki

    YANGO Sp. z o.o.   Opacz-Kolonia, 500m od granicy Warszawy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Opracowanie i realizacja strategii zakupowej, wdrażanie rozwiązań w zakresie optymalizacji kosztu. Zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji założeń produkcyjnych, Współpraca z działem produkcji, Przygotowywanie...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Zakupów

    Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
  • Dyrektor Działu Zakupów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna   dziś wygasa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie strategii logistycznych, w tym przygotowywanie budżetu i długoterminowych planów zakupowych; optymalizowanie procesów zaopatrzenia; zarządzanie kosztami logistycznymi; poszukiwanie nowych dostawców, w tym omawianie warunków współpracy; zapewnianie ciągłości...
Zobacz więcej ofert pracy

Menedżer ds. Planowania Dystrybucji Krajowej

Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2706 dni temu

Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:


Menedżer ds. Planowania Dystrybucji Krajowej

Miejsce pracy: Warszawa


Zakres obowiązków:
  • codzienny kontakt z kierowcami/przewoźnikami;
  • przesyłanie zleceń do przewoźników;
  • kontrolowanie terminowości dostaw;
  • bieżąca współpraca z magazynami;
  • planowanie tras w systemie transportowym;
  • analizowanie danych transportowych;
  • kontrolowanie rezultatów planowania pod kątem kosztów i optymalizacji;
  • przygotowywanie analiz i raportów.
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie;
  • wiedza z zakresu transportu ciężarowego;
  • znajomość geografii/topografii Polski;
  • umiejętności analityczne;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Uwaga: Praca w systemie zmianowym


Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
  • możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski;
  • pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
  • dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
  • bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych;
  • szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach;
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj Profil Pracodawcy
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Carrefour Polska Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
 

Poznaj

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.

Podobne oferty

  • Kierownik działu zakupów i logistyki

    YANGO Sp. z o.o.   Opacz-Kolonia, 500m od granicy Warszawy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Opracowanie i realizacja strategii zakupowej, wdrażanie rozwiązań w zakresie optymalizacji kosztu. Zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji założeń produkcyjnych, Współpraca z działem produkcji, Przygotowywanie...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Zakupów

    Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
  • Dyrektor Działu Zakupów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna   dziś wygasa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie strategii logistycznych, w tym przygotowywanie budżetu i długoterminowych planów zakupowych; optymalizowanie procesów zaopatrzenia; zarządzanie kosztami logistycznymi; poszukiwanie nowych dostawców, w tym omawianie warunków współpracy; zapewnianie ciągłości...