Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z Kupcem Mody w procesie przygotowania i realizacji zakupów asortymentu danej marki, prowadzenie korespondencji mailowej w języku angielskim z dostawcami (pozyskiwanie danych dotyczących produktów, ustalanie terminów...
Rockfin Sp. z o.o.Małkowo, k. Żukowa, ul. Pałacowa 9
praca hybrydowa
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Opis stanowiska: Realizacja procesu zakupu materiałów produkcyjnych oraz usług; Tworzenie i składanie zapytań ofertowych oraz zamówień do dostawców; Kontrola terminowej realizacji zamówień, monitorowanie dostaw i opóźnień; Monitorowanie dostawców, dokonywanie analiz cenowych,...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Zakres zadań: zarządzanie powierzona grupa producentów zgodnie ze strukturą działu, negocjowanie warunków handlowych zgodnie z przyjętymi zasadami, odpowiedzialność za realizacji KPI’s zgodnie z obowiązującym budżetem, planowanie i realizacja planu zakupowego w ramach przydzielonego...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Budowanie kategorii asortymentowej oraz rozwój asortymentu; Przygotowywanie oraz wdrażanie strategii podległych produktów; Prowadzenie negocjacji handlowych; Ścisła współpraca z dostawcami; Analizowanie rynku oraz działań...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Twój zakres obowiązków Głównym zadaniem Specjalisty ds. zakupów książek jest pozyskiwanie używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: negocjowanie warunków umów, organizacja załadunku i transportu zakupionych książek do...
eWork Group jest firmą konsultingową, która zajmuje się outsourcingiem kompetencyjnym, rekrutacją specjalistów IT oraz konsolidacją dostawców IT w zależności do zapotrzebowania Klientów na rynku Skandynawskim i Polskim. Aktualnie zarządzamy ponad 5000 kontraktorami na projektach u naszych Klientów oraz realizujemy z sukcesem ponad 2000 projektów rekrutacyjnych.
Młodszy Kupiec z Czeskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 1
Do nowo tworzonego Centrum Kompetencyjnego poszukujemy kandydatów, którzy będą odpowiedzialni m.in. za:
kontakt z dostawcami w języku czeskim
wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie SAP
kontrola realizacji procesu zamówień
analiza ofert, cen
Od kandydatów oczekujemy:
znajomości języka czeskiego (B2) i angielskiego (B2) - warunek konieczny
doświadczenia w obszarze Supply Chain Management - mile widziane
dobrej organizacji czasu pracy
chęci zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin
Oferujemy:
realną możliwość szybkiego rozwoju (możliwości awansu pionowego i poziomego) związaną z zatrudnieniem w nowo tworzonym Global Business Solutions Centre
pracę w języku czeskim i angielskim
pełne przeszkolenie z zakresu procesów i używanych narzędzi
przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
pakiet dodatkowych benefitów ( w tym ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin, karta MultiSport)
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z Kupcem Mody w procesie przygotowania i realizacji zakupów asortymentu danej marki, prowadzenie korespondencji mailowej w języku angielskim z dostawcami (pozyskiwanie danych dotyczących produktów, ustalanie terminów...
Rockfin Sp. z o.o.Małkowo, k. Żukowa, ul. Pałacowa 9
praca hybrydowa
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Opis stanowiska: Realizacja procesu zakupu materiałów produkcyjnych oraz usług; Tworzenie i składanie zapytań ofertowych oraz zamówień do dostawców; Kontrola terminowej realizacji zamówień, monitorowanie dostaw i opóźnień; Monitorowanie dostawców, dokonywanie analiz cenowych,...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Zakres zadań: zarządzanie powierzona grupa producentów zgodnie ze strukturą działu, negocjowanie warunków handlowych zgodnie z przyjętymi zasadami, odpowiedzialność za realizacji KPI’s zgodnie z obowiązującym budżetem, planowanie i realizacja planu zakupowego w ramach przydzielonego...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Budowanie kategorii asortymentowej oraz rozwój asortymentu; Przygotowywanie oraz wdrażanie strategii podległych produktów; Prowadzenie negocjacji handlowych; Ścisła współpraca z dostawcami; Analizowanie rynku oraz działań...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Twój zakres obowiązków Głównym zadaniem Specjalisty ds. zakupów książek jest pozyskiwanie używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: negocjowanie warunków umów, organizacja załadunku i transportu zakupionych książek do...