specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie 30,00 zł brutto/godz.
16 godz.
Obowiązki: Prace porządkowe – utrzymanie czystości na terenie magazynu, w tym sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz czyszczenie maszynowe posadzek. Praca zmianowa w systemie równoważnym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6-14; 14-22
Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
Office Administrator with German/ French/ Italian (Pracownik biurowy z Niemieckim)
Office Administrator with German/ French/ Italian (Pracownik biurowy z Niemieckim)
CPL JOBS Sp. z o.o.
wielkopolskie, Poznań, Konin, Kalisz
praca stacjonarna
2284 dni temu
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
For our INTERNATIONAL Client, we are currently looking for an
Administrative Officer with German
Office Administrator with German/ French/ Italian (Pracownik biurowy z Niemieckim)
Miejsce pracy: Poznań, Konin, Kalisz
Nr Ref.: JO-1706-356001 POIK3527
Responsibilities:
Order entry and processing in system
Monitoring daily incoming sales orders, analyzing and resolving order issues,
Processing product returns,
Communication with Front Office and sales teams in the country you are serving,
Working on special projects and continuous improvement initiatives,
Supporting implementation of improvements for process efficiency and quality,
Maintaining an in-depth knowledge of products and services offered.
Requirements:
Fluent German OR Italian/ French
Good English,
Dedication and cutomer service experience is welcome.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie 30,00 zł brutto/godz.
16 godz.
Obowiązki: Prace porządkowe – utrzymanie czystości na terenie magazynu, w tym sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz czyszczenie maszynowe posadzek. Praca zmianowa w systemie równoważnym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6-14; 14-22
Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...