Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: wykonywanie opracowań środowiskowych; wykonywanie sprawozdań z pomiarów PEM; realizacja zgłoszeń w trybie art. 152...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Holandia
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
Biuro Handlowe Ruda Trading International Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
3353 dni temu
Biuro Handlowe RUDA zostało założone w 1989 roku. Jest jednym z większych dystrybutorów maszyn i urządzeń dla budownictwa i górnictwa w Polsce. Od 2006 roku prowadzi również produkcję własnych urządzeń. W skład BH Ruda wchodzą następujące działy:
maszyny ciężkie dla kamieniołomów i budownictwa,
maszyny budowlane,
technologie bezwykopowe,
przeróbka drewna i utylizacja odpadów,
silniki wysokoprężne, kompletne napędy spalinowe,
sprężarki, osuszacze,
produkcja i remonty,
Pracownik administracyjny / Fakturzystka/ta
Miejsce pracy: Katowice
Obsługa połączeń telefonicznych,
Wystawianie faktur sprzedaży,
Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży oraz Działem Księgowości,
Obsługa urządzeń biurowych,
Obsługa spotkań biznesowych,
Dbanie o zaopatrzenie biura,
Odbiór, wysyłka i ewidencjonowanie korespondencji.
Prowadzenie recepcji,
Wsparcie administracyjne działów,
Koordynacja przepływu dokumentów i korespondencji,
Wykształcenie średnie lub wyższe,
Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy minimum 3 lata,
Dobra znajomość języka angielskiego ,
Dobra znajomość programu SAGE Symfonia Handel oraz pakietu MS Office
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
Komunikatywność,
Rzetelność,
Wysoka kultura osobista,
Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
Sumienność,
Stałą pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i osiągnięć
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: wykonywanie opracowań środowiskowych; wykonywanie sprawozdań z pomiarów PEM; realizacja zgłoszeń w trybie art. 152...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Holandia
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...