Ogłoszenie numer: 1611600, z dnia 2017-04-26
JDM Recruitment
Jeśli chcesz rozpocząć lub rozwijać swoją karierę i jesteś nastawiony na rozwój, dołącz do naszego zespołu!
Pracownik biurowy / Specjalista ds. sprzedaży oraz obsługi kluczowych klientów
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr Ref.: podkarpackie
Opis stanowiska
- Rozwój oraz utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami oraz potencjalnymi klientami
- Negocjowanie kontraktów handlowych
- Planowanie i wdrażanie wszelkich działań rynkowych mających na celu zwiększenie obrotów handlowych z kluczowymi klientami
- Analiza potrzeb klienta i odpowiednie kształtowanie oferty handlowej
- Przygotowanie ofert handlowych
Wymagania
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych
- Samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Umiejętność samodzielnego planowania, rozliczania i raportowania wyników pracy
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym)
- Dynamiczną i pełną wyzwań pracę
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
- Interesująca praca w doświadczonym i ambitnym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.