specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
OPIS STANOWISKA: koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca obsługa klientów w hurtowni (podstawowe doradztwo, sprzedaż, przyjmowanie zamówień) Poprawne prowadzenie obsługi dokumentacji sprzedażowej Wystawienie korekt Wprowadzanie dokumentów do obiegu Wykonywanie prac administracyjnych związanych ze sprawnym funkcjonowaniem biura...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Odpowiedzialne podejście do świata, w którym my żyjemy – MY ludzie…
Kim jesteśmy?
Jedną z firm będącą Pionierem w branży rekrutacyjnej. Partnerstwo i współpraca na każdym szczeblu naszej organizacji jest naszą siłą. Cenimy sobie perfekcjonizm, skuteczność oraz solidność.
Rejestr agencji zatrudnienia - 5932
Kto jest naszym Partnerem, na rzecz którego szukamy idealnego Pracownika?
Renomowana firma, wyróżniająca się innowacyjnością, jakością i oryginalnością w metodach działania.
Kogo szukamy?
Jeżeli jesteś osobą, która chciałaby dołączyć do zespołu profesjonalistów i pracować z najlepszymi, to zapraszamy do zapoznania się z ofertą na stanowisko:
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Suwałki, Białystok, Supraśl, Wasilków, Choroszcz, Łomża
Za co będziesz odpowiedzialny dołączając do zespołu?
Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych
Wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy
Koordynację obsługi telefonicznej firmy i łączy internetowych
Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji
Prowadzenie różnego rodzaju ewidencji, np. sprzętu biurowego
Organizację oraz rezerwację spotkań tj. rezerwacja sal, dbałość o catering
Czego oczekujemy?
Wykształcenia min. średniego
Bardzo dobrej umiejętności organizacji pracy
Dobrej znajomości obsługi sprzętów biurowych oraz pakietu MS Office
Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i otwartości na ludzi
Terminowości i sumienności w realizacji powierzonych zadań
W zamian zapewniamy Tobie:
Pracę w stabilnej firmie
Szereg szkoleń, które pomogą Ci doskonalić własne umiejętności
Konkurencyjne wynagrodzenie
Pracę w młodym, energicznym zespole
Szansę na szybki awans - Ty decydujesz kiedy
Zachęcamy również osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
OPIS STANOWISKA: koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca obsługa klientów w hurtowni (podstawowe doradztwo, sprzedaż, przyjmowanie zamówień) Poprawne prowadzenie obsługi dokumentacji sprzedażowej Wystawienie korekt Wprowadzanie dokumentów do obiegu Wykonywanie prac administracyjnych związanych ze sprawnym funkcjonowaniem biura...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;