specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
7 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
Jesteśmy ogólnopolską firmą kurierską, świadczącą usługi w zakresie przewozów ekspresowych i drobnicowych w standardzie 24h. Oferujemy szeroki pakiet korzyści związanych z realizacją dedykowanej usługi kurierskiej, obsługi dokumentów zwrotnych, usługi pobrania gotówki czy dostaw do określonej godziny. Posiadamy sieć 27 oddziałów lokalizowanych na terenie kraju.
Poszukujemy osób do pracy w Centralnym Biurze Obsługi Kontrahenta na stanowisko:
Pracownik Biurowy
Miejsce pracy: Kielce
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pracy biura obsługi kontrahenta (call center) w zakresie:
telefonicznej obsługi klientów,
obsługi zgłoszeń reklamacyjnych,
administracji oraz archiwizacji dokumentacji,
realizacji projektów handlowych prowadzonych przez biuro obsługi kontrahenta.
Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:
wykształcenia min. średniego (mile widziane osoby studiujące zaocznie),
doświadczenia w pracy w działach handlowych lub obsługi klienta (mile widziane),
umiejętności dobrej organizacji pracy własnej,
dużej sumienności, dokładności i skrupulatności,
umiejętności nawiązywania kontaktów i współdziałania w zespole,
znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office,
odporności na stres,
asertywności.
Oferujemy:
możliwość zdobywania cennych doświadczeń zawodowych w firmie o ogólnopolskim zasięgu,
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
7 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.