Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: CDO/LUB/01/2017
- Telefoniczna posprzedażowa obsługa Klientów (produkty detaliczne); przyjmowanie i realizacja dyspozycji posprzedażowych oraz wniosków o wystawienie zaświadczenia,
- Realizacja telefonicznych kampanii informacyjnych dotyczących produktów kredytowych,
- Wykonywanie zadań kancelaryjno – archiwizacyjnych, (obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej – selekcja, rejestracja, wysyłka, archiwizacja).
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Otwartość na zmiany i komunikatywność,
- Zaangażowanie w realizację wykonywanych zadań, dokładność i staranność,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku,
- Mile widziane osoby studiujące ( 2,3,4 rok studiów kierunków bankowość, ekonomia, prawo, zarządzanie, administracja),
- Mile widziane doświadczenie w banku lub telefonicznej obsłudze klienta.
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w jednym z największych banków w Polsce,
- Podnoszenie własnych kwalifikacji,
- Przyjazną atmosferę,
- Dofinansowanie do benefitów.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV lub złożenie dokumentów aplikacyjnych osobiście: Finance Care Sp. Z o.o. ul. Królewska 3/12, 20-109 Lublin.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.