Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- przeprowadzanie kontroli obowiązku rejestracji urządzeń RTV zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami postępowania i wytycznymi,
- wsparcie i realizacja pozostałych zadań związanych z abonamentem RTV,
- wsparcie w zakresie opracowywania projektów odpowiedzi na pisma wyjaśniające od abonentów wpływające do Działu.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego (mile widziane wyższe),
- odporności na stres,
- komunikatywności,
- umiejętności pracy w zespole,
- dyspozycyjności związanej z częstymi wyjazdami służbowymi,
- znajomości pakietu MS Office,
- prawa jazdy kat. B,
- możliwości udostępnienia samochodu prywatnego do celów służbowych.
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym