Realizacje powierzonych Nam przez Klientów zadań prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, Project Managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług.
Zadania:
- Koordynacja powierzonych projektów outsourcingowych w ramach działalności firmy, zgodnie z harmonogramem i budżetem,
- Przygotowywanie nowych projektów do wdrożenia,
- Planowanie, koordynacja oraz nadzór nad działaniami prowadzonymi w projektach,
- Współpraca z pracownikami terenowymi,
- Tworzenie raportów zbiorczych dla Klientów, według ustalonego harmonogramu,
- Analiza danych raportowych,
- Raportowanie wyników do przełożonego.
- Minimum 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych, poparte sukcesami, preferowana branża FMCG
- Doświadczenie w samodzielnym planowaniu czasu pracy, budżetów, działań do wykonania dla siebie i współpracowników oraz kontroli nad ich realizacją,
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office – Excel, Word, Power Point,
- Kreatywność, sumienność,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Dyspozycyjność,
- Gotowość do wyjazdów służbowych,
- Komunikatywna znajomość języka,
- Prawo jazdy kat. B. mile widziane.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do poziomu realizacji zadań,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Szansa na rozwój i realizację celów zawodowych,
- Przyjazna atmosfera i wysoka kultura organizacyjna firmy,
Poznaj
Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.
Agencja Merchandisingowa.
Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.