Lionbridge to największa na świecie firma zajmująca się lokalizacją językową. Obsługujemy ponad 800 marek. Łączymy fachową wiedzę językową i kulturową z bogatym doświadczeniem w tworzeniu treści. Korzystamy z globalnego modelu działania oraz zaawansowanych technologii, aby nasi klienci mogli dotrzeć do odbiorców na całym świecie z przekazem uwzględniającym specyfikę rynków lokalnych. W naszym warszawskim biurze zatrudniamy już ponad 600 specjalistów, w tym Kierowników Projektów, Lingwistów, Inżynierów, Specjalistów DTP, Grafików, Web Developerów oraz ekspertów zajmujących się opracowywaniem treści i kontrolą jakości.
QA Technical Support Specialist
Warszawa
Zakres wykonywanych zadań:
- wspomaganie Koordynatorów Projektów Testowania w planowaniu wymagań sprzętowych,
- współpraca z klientem w trakcie planowania wymagań sprzętowych ,
- przygotowywanie środowiska testowego dla zespołów projektowych ,
- rozwiązywanie bieżących problemów sprzętowych przy wsparciu działu IT,
- tworzenie, modyfikacja i utrzymanie bazy przypadków testowych dotyczących platformy PC, oraz ich wdrażanie w istniejące procesy testowe w projektach,
- prowadzenie cyklicznych audytów sprzętu w celu sprawdzenia dostępności wymaganego sprzętu do celów projektowych,
- przygotowywanie i rekomendowanie specyfikacji sprzętu wymagającego zakupu,
- współpraca przy opracowywaniu szkoleń z zakresu kompetencji technicznych,
- stworzenie i utrzymanie QA Tech FAQ.
Kompetencje:
- wymagane doświadczenie w testowaniu gier video na PC oraz konfiguracji środowiska testowego dla gier PC,
- biegła znajomość języka angielskiego, dobra znajomość rynku gier video,
- zaawansowana wiedza w zakresie PC, konsol oraz urządzeń mobilnych,
- znajomość rynku PC oraz umiejętność konfigurowania i montażu zestawów o wymaganej specyfikacji,
- znajomość rynku urządzeń mobilnych (trendy etc.),
- preferowane wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub technicznym, biegła znajomość pakietu MS Office,
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz dokładność i systematyczność,
- mile widziana znajomość narzędzi śledzenia i wspomagania testowania.