Radca prezesa
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 6140
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie.- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
- Możliwość poruszania się po budynku przystosowanym dla osób niepełnosprawnych – obecność wind i podjazdu z tyłu budynku.
- Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.
- Praca na IV piętrze w pokoju, który jest klimatyzowany.
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy.
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Zakres zadań
- opracowywanie, realizowanie i aktualizowanie strategii komunikacyjnej UKE, kierowanie działalnością informacyjną UKE w sytuacji kryzysowej, podawanie do wiadomości publicznej informacji o działaniach, inicjatywach i stanowiskach Prezesa UKE, analizowanie publikacji medialnych dotyczących spraw związanych z zakresem kompetencji Prezesa UKE;
- organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych oraz spotkań z przedstawicielami mediów, udzielanie informacji na temat działalności Prezesa UKE oraz Urzędu, a także odpowiadanie na pytania dziennikarzy, reprezentowanie Prezesa UKE w kontaktach ze środkami masowego przekazu, przygotowywanie stanowiska UKE wobec krytyki i interwencji prasowych, autoryzowanie wywiadów oraz konsultowanie publikacji i wystąpień Prezesa UKE oraz członków Kierownictwa UKE;
- ewidencjonowanie informacji udzielonych mediom, prowadzenie i aktualizowanie listy teleadresowej dziennikarzy, gromadzenie wywiadów przeprowadzonych z Kierownictwem UKE oraz sprostowań nieścisłych lub nieprawdziwych wiadomości zawartych w materiałach prasowych na temat działalności Prezesa UKE i Urzędu;
- uczestniczenie w działaniach informacyjno-promocyjnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
- Znajomość przepisów ustawy: Prawo prasowe, o dostępie do informacji publicznej.
- Posiadanie wiedzy z zakresu: public relations, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w organizacji, mediów w tym mediów społecznościowych, funkcjonowania administracji publicznej.
- Znajomość zasad dyplomacji.
- Umiejętność: - redakcji tekstów o zróżnicowanej problematyce, - poprawnego i przejrzystego przekazywania informacji dziennikarzom, - działania w warunkach stresowych i kryzysowych, wymagających szybkiego podejmowania decyzji i gotowości do niezwłocznego udzielania wypowiedzi i komentarzy z wielu dziedzin, - wystąpień publicznych i prezentacji, - analizy i syntezy informacji oraz wyciągania stosownych wniosków.
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe