- Ogłoszenie nr: 173638
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 września 2015 r.
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referendarz
- do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej
- w Centrum Informacyjnym Rządu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz dbałość o terminowość załatwiania spraw
- prowadzenie komputerowej ewidencji pism wpływających i wychodzących z Sekretariatu, kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Rzecznika Prasowego Rządu; archiwizacja i przekazywanie akt spraw do Archiwum Kancelarii
- odbieranie telefonów (tel. miejski i wewnętrzny), udzielanie informacji lub kierowanie interesantów do właściwych komórek w KPRM
- przygotowywanie i obsługa organizacyjno-recepcyjna spotkań z gośćmi i interesantami
- obsługa administracyjno-gospodarcza sekretariatu Rzecznika Prasowego Rządu, np. wnioskowanie o artykuły biurowe pobierane z magazynu KPRM
- przekazywanie poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom Centrum Informacyjnego Rządu
- sporządzanie i redagowanie pism na polecenie Rzecznika Prasowego Rządu
- prowadzenie rejestru spraw zastrzeżonych oraz rozliczanie się z nich z Kancelarią Tajną
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, uczestniczenie w spotkaniach. Praca wykonywana w systemie zmianowym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarskim
- znajomość aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w Polsce i na świecie
- odporność na stres
- umiejętność pracy pod presją czasu
- kreatywność
- zdolności negocjacyjne
- wysoka kultura osobista
- znajomość języka urzędowego UE na poziomie B1
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów