Ogłoszenie numer: 1356126, z dnia 2016-10-31
Klient portalu Praca.pl
Poszukuje kandydatów na stanowisko:
Referent ds. Rozliczeń i Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Analiza danych oraz sprawdzanie ich zgodności i poprawności w dedykowanym systemie CRM;
- Prowadzenie ewidencji dokumentów Klientów Firmy;
- Archiwizacja dokumentów zgodnie z wprowadzonymi standardami;
- Współpraca z działem Serwisu;
Wymagania
- Sprawne posługiwanie się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel i Outlook);
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
- Optymizm, dokładność, skrupulatność;
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
Oferujemy
- Umowę o pracę na zastępstwo lub umowę zlecenia;
- Wynagrodzenie podstawowe plus system motywacyjny;
- Szkolenia;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Możliwość długoterminowej współpracy;
- Partnerską atmosferę pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.