- Ogłoszenie nr: 159335
- Data ukazania się ogłoszenia: 11 kwietnia 2014 r.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent prawno-administracyjny
- w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości (WSPN.II.6)
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Bydgoszcz
- Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. ks. S. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych oraz projektów postanowień w przedmiocie uwłaszczenia państwowych osób prawnych nieruchomościami Skarbu Państwa, w szczególności Polskich Kolei Państwowych, a także uczelni publicznych w celu uregulowania stanów prawnych nieruchomości
- ocenianie prawidłowości operatów szacunkowych dołączonych do wniosku dot. wartości określonej nieruchomości w celu naliczenia opłaty za użytkowanie wieczyste
- przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie w celu ustalenia stanu faktycznego przedmiotu postępowania
- badanie stanu prawnego nieruchomości między innymi na podstawie ksiąg wieczystych, w razie konieczności wzywanie stron do uzupełnienia braków zarówno formalnych jak i dowodowych w celu zgromadzenia pełnego materiału dowodowego
- przygotowywanie i prowadzenie rozpraw administracyjnych zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego w celu wyjaśnienia sprawy i uzgodnienia interesów stron
- obsługa klientów zewnętrznych, zainteresowanych prowadzonymi postępowaniami w celu załatwienia sprawy
- współpraca z innymi instytucjami w celu uzyskania niezbędnych informacji w prowadzonych sprawach
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, krajowe wyjazdy służbowe, permanentna obsługa klientów zewnętrznych, zagrożenie korupcją
Stanowisko pracy zlokalizowane na 9 piętrze w pokoju biurowym (budynek B - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu”.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w tym 1 rok w realizacji zadań związanych z gospodarką nieruchomościami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość procedury administracyjnej
- znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej, o gospodarce nieruchomościami,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, myślenie analityczne
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
- umiejętność redagowania pism urzędowych
- studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami
- przeszkolenie specjalistyczne w zakresie gospodarki nieruchomościami lub postępowania administracyjnego
- znajomość ustaw: o komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego „Polskie Koleje Państwowe”, o transporcie kolejowym, Prawo o szkolnictwie wyższym
- asertywność, umiejętność prezentacji, odporność na stres
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów