- Ogłoszenie nr: 163025
- Data ukazania się ogłoszenia: 12 września 2014 r.
Urząd Skarbowy w Chełmie
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw informacji podatkowej
- w Dziale Obsługi Bezpośredniej OB I
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy w Chełmie
ul. Obłońska 20A
22-100 Chełm
Miejsce wykonywania pracy:
- Chełm
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udzielanie informacji z zakresu właściwości rzeczowej Urzędu, w tym o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie
- przyjmowanie i sprawdzanie na Sali obsługi wpływających do Urzędu deklaracji podatkowych, wniosków, oświadczeń, podań, zgłoszeń identyfikacyjnych, rejestracyjnych i aktualizacyjnych
- prowadzenie czynności sprawdzających mających na celu stwierdzenie kompletności oraz formalnej poprawności składanych dokumentów
- badanie prawidłowości składanych oświadczeń o wyborze formy opodatkowania w podatku dochodowym i zasadności korzystania ze zwolnień w podatku VAT przez podmioty rozpoczynające działalność gospodarczą
- badanie zasadności i kompletności składanych wniosków w celu wydania zaświadczenia potwierdzającego uiszczenie podatku od towarów i usług lub brak obowiązku uiszczenia podatku VAT z tytułu przewozu z innego państwa członkowskiego środka transportu
- wydawanie pozostałych zaświadczeń z zakresu działania komórki
- przyjmowanie, weryfikacja, rejestracja w systemie POLTAX na Sali obsługi zeznań podatkowych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa w siedzibie Urzędu, wymagająca bardzo częstych kontaktów z klientem zewnętrznym. Wysiłek fizyczny związany z obsługą bardzo dużej ilości klientów. Zagrożenie korupcją.
Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, ksero). Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie. Budynek Urzędu jest trzypiętrowy i nie posiada windy. Posiada podjazd na Salę obsługi oraz toaletę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa podatkowego
- znajomość przepisów regulujących rejestrację/wyrejestrowanie działalności gospodarczej przez osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej
- umiejętność zastosowania przepisów w praktyce
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i nietypowych
- wykształcenie wyższe
- przeszkolenie w zakresie komunikacji z klientem
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów