- Ogłoszenie nr: 170803
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 czerwca 2015 r.
Izba Skarbowa w Warszawie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw analizy realizacji obowiązków podatkowych przez osoby nie zgłaszające działalności do opodatkowania i w zakresie nieujawnionych źródeł dochodu
- w Samodzielnym Referacie Analiz i Planowania
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Felińskiego 2b,
01-513 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Piaseczno
- Urząd Skarbowy w Piasecznie
ul. Energetyczna 5
05-500 Piaseczno
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie ewidencji informacji sygnalnych dla celów analizy nieujawnionych źródeł dochodu.
- Analizowanie informacji o wydatkach, które nie znajdują pokrycia w ujawnionych dochodach.
- Sporządzanie informacji dla komórek wewnętrznych urzędu w zakresie im niezbędnych oraz ujawnionych braków opodatkowania przychodów lub dochodów.
- Sporządzanie wydruków z DWP dla podatników, którzy zmienili właściwość miejscową organu podatkowego i przesyłanie tych dokumentów.
- Współpraca z organami działającymi na rzecz ścigania przestępczości w tym zorganizowanej oraz z innymi instytucjami, sądy, prokuratury, uks itd.
- Prowadzenie ewidencji oraz gromadzenie informacji mogących mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie urzędu, praca siedząca przy komputerze.
Praca administracyjno-biurowa, użytkowanie sprzętu biurowego.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość obsługi komputera.
- Znajomość ustawy Ordynacja podatkowa.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów