- Ogłoszenie nr: 165359
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 grudnia 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw obsługi sekretarsko-biurowej
- w Wydziale Ruchu Drogowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5, 42-100 Kłobuck
Miejsce wykonywania pracy:
- Kłobuck
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kompletowanie, przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu Naczelnikowi Wydziału oraz Komendantowi Powiatowemu Policji w Kłobucku
- prowadzenie dzienników korespondencyjnych pism, dokumentów wpływających i wychodzących z sekretariatu
- przyjmowanie i wysyłanie poczty zwykłej i specjalnej jawnej
- obsługiwanie programów komputerowych (np. edytor tekstu), poczty elektronicznej oraz wprowadzanie kart PRD-2
- zaopatrywanie wszystkich pracowników Wydziału Ruchu Drogowego w materiały biurowe
- wprowadzanie do systemu KSIP kart informacyjnych, odpisów prawomocnych wyroków i orzeczeń dotyczących wykroczeń i przestępstw podlegających rejestracji nadesłanych z sądów na terenie kraju
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w pomieszczeniach biurowych od poniedziałku do piątku w systemie ośmiogodzinnym 7.30 - 15.30. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, niszczarkę dokumentów, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała - siedząca.
Wejście do budynku Komendy Powiatowej Policji w Kłobucku znajdujące się przy ulicy Bohaterów Bitwy pod Mokrą jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku pomiędzy parterem a I i II piętrem brak windy. Stanowisko pracy w Wydziale Ruchu Drogowego usytuowane jest na parterze. Pomieszczenia sanitarne znajdujące się na parterze budynku są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy administracyjno-biurowej
- wykształcenie średnie administracyjne
- doświadczenie zawodowe w pracy w sekretariacie
- biegła znajomość obsługi komputera (pakiet office)
- bardzo dobra znajomość Ustawy o służbie cywilnej
- bardzo dobra znajomość Zarządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
- komunikatywność
- dyspozycyjność
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów