- Ogłoszenie nr: 173781
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 października 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw obsługi poczty i interesantów
- w Wydziale Ruchu Drogowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
ul. Szczepanowska 53
32-800 Brzesko
Miejsce wykonywania pracy:
- Brzesko
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej w systemach informatycznych.
- Obsługa interesantów zgłaszających się do Wydziału między innymi w celu uzyskania karty ze zdarzenia drogowego.
- Rejestrowanie wniosków od Firm Ubezpieczeniowych w systemach informatycznych oraz udzielanie im odpowiedzi.
- Wpisywanie poczty wychodzącej w rejestr przesyłek miejscowych oraz w systemie specpoczta.
- Dokonywanie rejestracji kart Prd 5/1 w systemie KSIP.
- Dokonywanie sprawdzeń i ustaleń w systemach KSIP i PESEL.
- Prowadzenie harmonogramów czynności zewnętrznych Wydziału Ruchu Drogowego oraz pilnowanie terminów ich wykonania.
- Przygotowanie dokumentów do archiwizacji i archiwizowanie dokumentacji wspólnie ze starszym technikiem WRD KPP Brzesko.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• praca biurowa z wykorzystaniem komputera,
• obsługa interesantów zgłaszających się do siedziby Wydziału Ruchu Drogowego.
• praca biurowa w systemie ośmiogodzinnym w siedzibie urzędu w pomieszczeniu biurowym,
• praca w wymuszonej pozycji ciała przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym;
• praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
• obsługa urządzeń biurowych: telefon, fax, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka papierów,
• na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok stażu pracy w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi narzędzi informatycznych w stopniu dobrym,
- podstawowa znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji,
- podstawowa znajomość ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o Ruchu Drogowym,
- podstawowa znajomość ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- kreatywność,
- pozytywne podejście do klienta.
- praca na stanowiskach pracy obsługujących systemy informatyczne,
- podstawowa znajomość przepisów wynikających z decyzji nr 125 KGP z dnia 5 kwietnia 2013 roku w sprawie funkcjonowania Krajowego Systemu Informacyjnego Policji,
- podstawowa znajomość przepisów wynikających z zarządzenia nr 920 KGP z dnia 11 września 2008 roku w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji,
- podstawowa znajomość ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej,
- podstawowa znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej,
- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu administracji publicznej,
- poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów