Najnowsze oferty pracy

  • Inżynier ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Efektywna obsługa reklamacji klientów; Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk; Aktualizacja rejestru reklamacji; Wprowadzanie wymagań klienta w procesy; Kontakt z klientami: e-mail, telefon, wizyty; Reprezentowanie firmy w kwestiach jakości; Planowanie i...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Poznań    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Angielskim

    Dekoma Sp. z o.o.   Swarzędz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata, wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów, przygotowywanie ofert handlowych, prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami, tworzenie spisów produktów, pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin, informowanie...
  • Handlowiec

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Oczekiwania: znajomość lokalnych rynków w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, prawo jazdy kat. B i kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami, umiejętność pozyskiwania klientów z rynku oraz nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych, umiejętność przygotowania ofert i...
  • Przedstawiciel Handlowy

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Oczekiwania: znajomość lokalnych rynków w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, prawo jazdy kat. B i kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami, umiejętność pozyskiwania klientów z rynku oraz nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych, umiejętność przygotowania ofert i...
  • Kierownik sklepu

    Grudnik Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres obowiązków: Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami; Realizacja celów strategicznych i planów sprzedaży Firmy; Nadzór nad pracą podległych Pracowników; Pozyskiwanie do współpracy nowych klientów; Przygotowywanie ofert i obsługa klientów. Wymagania: Doświadczenie w branży...
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

    TUiR Allianz Polska S.A.   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
  • Przedstawiciel Handlowy Kluczowych Klientów / Przedstawicielka Handlowa Kluczowych Klientów

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych; Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem; Realizacja standardów ekspozycyjnych; Rozwój klientów i sprzedaży w swoim obszarze; Dbanie o pozytywny...
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    17 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

    T-Mobile Polska S.A.   wielkopolskie    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  rekrutacja online
    17 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych; Rozwijanie swojej wiedzy poprzez m.in. udział w...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Pracownik Działu Obsługi Klienta Wielkopolskie
Service Contract Administrator /Team Lead with Scandinavian language (Swedish or Norwegian or Danish)

Service Contract Administrator /Team Lead with Scandinavian language (Swedish or Norwegian or Danish)

Philips Health Systems
wielkopolskie
praca stacjonarna
2605 dni temu
Service Contract Administrator /Team Lead with Scandinavian language (Swedish or Norwegian or Danish)

Location: Łódź

Organization: Philips Poland Sp. z o.o.

 


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

Currently we have the opportunity for a dynamic English and Scandinavian speaker (Swedish or  Norwegian or Danish) Service Contract Administrator Team Lead to join our team in Łódź and take responsibility in providing operational support, covering Contract Management and the Installed Base functions.

Your responsibilities

Being the Team Lead of the Customer Service team your tasks will include but are not limited to:

  • Create service contracts in the system management system based upon a signed contract quote.
  • Add the agreed contract features relevant for appropriate services execution, pricing and billing information
  • Connect the correct Installed Base Product
  • Renew the contracts based on signed quote or renew the contract based on the original quote in case of silent renewal agreement with the customer.
  • End the contract upon request from customer or per internal reason.
  • Create contract amounts via credit note if necessary.
  • Manages all phases of service agreement processing
    • Ensures that all booking criteria is met based on current policies
    • Verify accuracy and completeness of pricing, configuration and master data
    • Review and obtain necessary approvals for non-standard entitlements and changes to Terms and Conditions
    • Accurately input required data into booking tool to ensure proper entitlement, billing and revenue recognition
  • Performs audit functions to maintain a high level of order accuracy.
  • Provides support to Sales, Service, Finance, Service Marketing and Accounts Receivable organizations and customers by researching and resolving issues in a timely manner. 
  • Escalates issues to Customer Service management as necessary and follows up with proper documentation as necessary to adjust or cancel the contract if needed.
  • Interfaces with Credit and Collections, Sales OA, Customer Response Center, Sales Teams and other internal departments to maintain correct and complete customer account and database information.
  • May perform one or more of the following specialized tasks:
    • Serve as the point of contact for government and corporate accounts
    • Prepares/monitors department reports, equipment de-install reports, bookings logs, etc.
    • Generates audits and distributes service agreement invoices as well as debit and credit invoices, maintaining a high level of detailed accuracy.
    • Lead and participates in team and cross-functional projects.

Your team

Under the umbrella of Royal Philips, Philips Customer Service Centre of Excellence based in Łódź, performs operational and administrative activities supporting, among others the Installed Based function of the company at a global level.

You will have the opportunity to develop your career in an award winning multinational organization rich in 125 years of innovation and success. You will be surrounded by energetic professionals and evolving in a friendly and dynamic atmosphere.

Use your talents to help creating a healthier society. Join us at the Philips Customer Service Centre of Excellence and have a positive impact on people’s lives!

This position reports into the Logistic Manager Healthcare Customer Service Operations.

 

We are looking for

  • Excellent and concise oral and written communication skills.
  • Good interpersonal skills required in interactions with Philips Healthcare staff and external customers.
  • General math skills and business skills required.
  • Bachelor’s degree in business or related field, highly desirable or equivalent experience.
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced environment.  Skill in prioritizing tasks required.
  • Good organizational skills and aptitude for detail.
  • Ability to work under minimal supervision on day-to-day activities, maintaining a high degree of integrity.
  • Ability to use good judgment and make confident decisions under defined policies and procedures.
  • Work well within a team environment to accomplish departmental goals.
  • Available to work overtime as required.
  • At least two to four years experience in order processing/administration, with at least two years experience in a customer service environment highly desirable.
  • Dynamic and customer oriented mind-set
  • Good level of English is essential with one of the Scandinavian languages: Swedish or Norwegian or Danish
  • Good level of Polish – would be an advantage but is not compulsory

Our offer 

We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.

  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Inżynier ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Efektywna obsługa reklamacji klientów; Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk; Aktualizacja rejestru reklamacji; Wprowadzanie wymagań klienta w procesy; Kontakt z klientami: e-mail, telefon, wizyty; Reprezentowanie firmy w kwestiach jakości; Planowanie i...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Poznań    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Angielskim

    Dekoma Sp. z o.o.   Swarzędz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata, wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów, przygotowywanie ofert handlowych, prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami, tworzenie spisów produktów, pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin, informowanie...
  • Handlowiec

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Oczekiwania: znajomość lokalnych rynków w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, prawo jazdy kat. B i kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami, umiejętność pozyskiwania klientów z rynku oraz nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych, umiejętność przygotowania ofert i...
  • Przedstawiciel Handlowy

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Oczekiwania: znajomość lokalnych rynków w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, prawo jazdy kat. B i kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami, umiejętność pozyskiwania klientów z rynku oraz nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych, umiejętność przygotowania ofert i...
  • Kierownik sklepu

    Grudnik Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres obowiązków: Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami; Realizacja celów strategicznych i planów sprzedaży Firmy; Nadzór nad pracą podległych Pracowników; Pozyskiwanie do współpracy nowych klientów; Przygotowywanie ofert i obsługa klientów. Wymagania: Doświadczenie w branży...
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

    TUiR Allianz Polska S.A.   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
  • Przedstawiciel Handlowy Kluczowych Klientów / Przedstawicielka Handlowa Kluczowych Klientów

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych; Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem; Realizacja standardów ekspozycyjnych; Rozwój klientów i sprzedaży w swoim obszarze; Dbanie o pozytywny...
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    17 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

    T-Mobile Polska S.A.   wielkopolskie    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  rekrutacja online
    17 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych; Rozwijanie swojej wiedzy poprzez m.in. udział w...