Będziesz mogła/mógł:
- wywierać realny wpływu na decyzje inwestycyjne w obszarze marketingu,
- na podstawie analizy danych rekomendować do kogo i w jaki sposób kierować ofertę banku,
- współtworzyć skonsolidowany model analizy danych marketingowych,
- przygotowywać statystyczne modele efektywności działań marketingowych,
- całościowo prowadzić analizy marketingowe (od zebrania wymagań po prezentację wyników i rekomendacje),
- integrować dane z różnych obszarów (sprzedaż, aktywność marketingowa, wskaźniki zainteresowania marką),
- tworzyć cykliczne raporty okresowe dotyczące sprzedaży i działań marketingowych,
- współpracować z zespołami marketingu i liniami biznesowymi oraz agencjami w zakresie optymalizacji działań marketingowych,
- koordynować prace firm zewnętrznych w zakresie analityki efektywności marketingowej.
Jeśli jesteś analitykiem, który potrafi wyciągać i przedstawiać wnioski to czekamy na Ciebie. Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego po kierunkach ekonometria, matematyka, statystyka lub pokrewnych,
- doświadczenia w całościowym prowadzeniu procesu analitycznego (zbieranie wymagań, przygotowanie danych, analiza wyników i ich prezentacja)
- znajomości technik statystycznych i data mining (mile widziane),
- umiejętności przygotowywania i (opcjonalnie) prowadzenie prezentacji,
- znajomości programów do analizy danych (np. R, SPSS Statistics, SAS, SPSS Modeler, SQL lub pokrewnych),
- znajomości Excel w stopniu zaawansowanym, PowerPoint w stopniu średniozaawansowanym,
- znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (konieczność zapoznawania się z anglojęzyczna literaturą i kontaktu z zagranicznymi partnerami),
- umiejętności skutecznego przekazywania swoich tez i ich obrony,
- umiejętności adaptacji, szybkiego uczenia się, elastyczności i dociekliwości,
- samodzielności w wykonywaniu zadań.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w budującym się, nowym zespole w Departamencie Marketingu Bankowości Detalicznej
Zainteresowała Cię oferta?
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera