Specjalista ds. Analiz Marketingowych
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za:
- prowadzenie projektów analitycznych oraz współpracę we wdrażaniu rekomendowanych działań biznesowych,
- realizację projektów marketingowych w zakresie analiz baz danych,
- dostarczanie wniosków i rekomendacji wpływających na liczbę, wartość i zadowolenie Klientów,
- tworzenie i utrzymanie standardów związanych z analizami Klientów, budowaniem modeli predykcyjnych.
Od Kandydata na to stanowisko oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (ekonomia, analizy danych, matematyka, kierunki poiltechniczne),
- minimum 2-3 lat doświadczenia w obszarze analiz i marketingowych baz danych,
- doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów analitycznych w obszarze marketingu lub sprzedaży (np. analizy segmentacyjne, tworzenie modeli analitycznych, profilowanie klientów),
- doświadczenia w wykorzystywaniu danych z różnych źródeł,
- umiejętności przekładania analiz i liczb na czytelne wnioski biznesowe (m.in.:prezentacje),
- poszukiwania i kreowania nowych rozwiązań, orientacji na zmianę,
- dobrej znajomości programów i narzędzi statystycznych: MS SQL, SPSS, R, inne.
- znajomości języka angielskiego.
Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- pracę w naszym biurze na Powiślu,
- elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej w wybrany dzień tygodnia, możliwość krótszej pracy w piątki,
- szeroką ofertę benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, kafeterię benefitów do wyboru- np. karta Multisport, bilety do kina, bony zakupowe i wiele innych).