Ogłoszenie numer: 770583, z dnia 2015-08-12
Klient portalu Praca.pl
poszukuje obecnie Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Gwarancji i Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Warszawa, okolice Warszawy
Opis stanowiska
- Przyjmowanie zgłoszeń napraw gwarancyjnych oraz prowadzenie dokumentacji i ewidencji gwarancyjnej;
- Obsługa procesu gwarancyjnego w systemach firmy zgodnie z ustalonymi procedurami;
- Bieżące monitorowanie napraw gwarancyjnych oraz współpraca z Koordynatorami Serwisu;
- Prowadzenie raportów i bazy danych rozliczenia kosztów napraw gwarancyjnych;
- Pomoc techniczna Klientom;
- Wyjazdy do weryfikacji zgłoszeń gwarancyjnych na terenie całej Polski;
- Godne i fachowe reprezentowanie firmy u Klienta;
- Organizowanie wsparcia technicznego dla Serwisantów wszystkich oddziałów;
- Tłumaczenie szkoleń dla działu serwisu i części zamiennych oraz rozpowszechnienie zdobytej wiedzy;
- Dbanie o aktualizowanie oprogramowania w komputerach serwisowych;
- Sprawdzanie stanu technicznego nowo dostarczonych maszyn oraz obsługa procesu przygotowania nowych maszyn w systemach firmy;
- Przeprowadzenie procesu przygotowania maszyn dla Klienta;
- Weryfikacja stanu maszyn stokowych;
- Stałe monitorowanie złożonych wniosków gwarancyjnych do producentów, kontrolowanie odmów i wartości zaakceptowanych wniosków w celu uzyskania jak najwyższej dochodowości z usług gwarancyjnych;
- Zamykanie zleceń gwarancyjnych po wykonaniu usługi;
- Wykonywane poleceń bezpośredniego przełożonego oraz przestrzegane zasad i procedur obowiązujących w firmie.
Wymagania
- Wyższe wykształcenie techniczne oraz praktyczna wiedza z zakresu budowy i naprawy maszyn budowlanych;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym umożliwiającym swobodną komunikację oraz umożliwiającą odczytywanie anglojęzycznych instrukcji maszyn;
- Biegła znajomość obsługi komputera oraz umiejętność pracy w zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.