Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Public Relations Warszawa
Specjalista ds. komunikacji Employer Branding

Specjalista ds. komunikacji Employer Branding

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2769 dni temu

Leroy Merlin Polska, na rynku od 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9000 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Zostań jednym z nas!

Specjalista ds. komunikacji Employer Branding
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: NIE/81/1609/3
Jeżeli:
  • Masz co najmniej 2-letnie doświadczenie związane z komunikacją (PR, komunikacja wewnętrzna, media relations) lub marketingiem, a w szczególności w komunikacji z rynkiem pracy,
  • Masz ambicję aby tworzyć rozwiązania komunikacyjno-marketingowe, które są inne od tego, co można powszechnie zobaczyć na rynku,
  • Interesujesz się zagadnieniami związanymi z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
  • Media cyfrowe nie mają przed Tobą tajemnic, a jednocześnie rozumiesz potencjał komunikacji w kanałach tradycyjnych,
  • Znasz język angielski lub francuski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Posiadasz wykształcenie wyższe.
Będziesz odpowiedzialny za:
  • Zarządzanie i rozwój strony Kariera Leroy Merlin skierowanej do kandydatów,
  • Współtworzenie profili firmowych w mediach społecznościowych oraz na portalach pracy np. LinkedIn, Pracuj.pl,
  • Organizację i czynny udział w wydarzeniach związanych z EB m.in. targi pracy, dni otwarte, spotkania na uczelniach itp.,
  • Analizę rynku pod względem nowości, narzędzi, a także za rekomendacje rozwiązań,
  • Poszukiwanie i koordynację pracy dostawców zewnętrznych w obszarze EB m.in. w zakresie tworzenia grafiki, produkcji DTP, działań on-line itp.,
  • Współtworzenie planów działania oraz przygotowanie materiałów do komunikacji w odpowiedzi na potrzeby sklepów/dyrekcji,
  • Cykliczną organizację badań dotyczących skuteczności narzędzi komunikacyjnych i podejmowanych działań,
  • Współpracę przy rozwoju narzędzi rekrutacji,
  • Udział w innych projektach realizowanych w ramach Działu Komunikacji Korporacyjnej.
Oferujemy Ci:
  • Możliwość poznania specyfiki pracy działu komunikacji korporacyjnej oraz pracę z uznanymi na rynku ekspertami od komunikacji,
  • Możliwości rozwoju poprzez udział w licznych ambitnych projektach ogólnofirmowych,
  • Opiekę medyczną oraz atrakcyjne rozwiązania socjalne (ubezpieczenie na życie, akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa, karta Multisport),
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska,
  • Od samego początku zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia, w międzynarodowej firmie, w zespole pasjonatów zarządzania i komunikacji.
 

Poznaj

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.

Podobne oferty

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....