Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
• Prowadzenie procesu projektowania materiałów reklamowych.
• Współudział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej
• Bieżąca analiza oferty produktowej vs. produkty dostępne na rynku
• Projektowanie, prowadzenie, weryfikacja, analiza badań zewnętrznych i wewnętrznych
• Obserwacja i analiza trendów rynkowych w zakresie projektowania materiałów reklamowych oraz wnętrz
• Weryfikacja oferty produktowej w materiałach reklamowych firmy.
• Wyższe kierunkowe /marketing, preferowane projektowanie graficzne. • Doświadczenie w projektowaniu materiałów marketingowych.
• J. angielski na poziomie średniozaawansowanym
• Obsługa oprogramowania specjalistycznego ( w tym CorelDraw, AdobePhotoshop, Adobe Illustrator), programy biurowe.
• Prawo jazdy kat. B
• Bardzo dobra zdolność planowania i organizacji pracy.
• Umiejętność analitycznego myślenia, dokonywania syntezy oraz analizy danych.
• Wysoki poziom kultury osobistej
• Otwartość na zmiany , orientacja cel i elastyczność
• Lojalność i dyskrecja
• Skrupulatność, rzetelność
• Atrakcyjne warunki finansowe
• System premiowy
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym,
• Pracę w dużej, szeroko rozpoznawalnej firmie
• Niezbędne narzędzia pracy,
• Przyjazną atmosferę pracy oraz komfortowe warunki pracy,