Ogłoszenie numer: 1576464, z dnia 2017-04-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Kancelarii
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 24/BZ/2017
Opis stanowiska
- zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji firmowej i korespondencji
- przyjmowanie faktur lub innych dokumentów zakupowych oraz ich rejestracja w systemie obiegu dokumentacji księgowej
- organizowanie zakupów materiałów i usług na potrzeby Biura Zarządu
- wsparcie Kierownika Biura Zarządu
Wymagania
- wykształcenie min średnie, chętnie studenci w trybie zaocznym
- znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel i MS Outlook
- dobra organizacja pracy własnej i terminowość
- komunikatywność
- samodzielność
Oferujemy
- poznanie specyfiki funkcjonowania całej organizacji oraz procesów w niej zachodzących
- umowę o pracę
- benefity pozapłacowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.