Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży turystycznej z j. niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 6-26-22478/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji z branży turystycznej, poszukujemy komunikatywnych i otwartych na nowe doświadczenia Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży turystycznej z j.niemieckim
Zakres obowiązków:
- telefoniczna i mailowa obsługa klientów indywidualnych z jezykiem niemieckim,
- kreatywne rozwiązywanie trudności klientów centrum,
- utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami centrum.
Zakres obowiązków:
- telefoniczna i mailowa obsługa klientów indywidualnych z jezykiem niemieckim,
- kreatywne rozwiązywanie trudności klientów centrum,
- utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami centrum.
Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego,
- płynną znajomość języka niemieckiego,
- kreatywność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu,
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
- znajomość branży turystycznej będzie dodatkowym atutem
- gotowość do pracy w systemie zmianowym.
- płynną znajomość języka niemieckiego,
- kreatywność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu,
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
- znajomość branży turystycznej będzie dodatkowym atutem
- gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- rozwój osobisty w ramach centrum,
- szkolenia z zakresu obsługi klienta,
- bardzo dobry pakiet socjalny,
- dodatkowe bonusy,
- pracę w młodym i dyamicznym zespole
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- rozwój osobisty w ramach centrum,
- szkolenia z zakresu obsługi klienta,
- bardzo dobry pakiet socjalny,
- dodatkowe bonusy,
- pracę w młodym i dyamicznym zespole
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.