Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne
Dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kluczowe zadania na stanowisku:
• Wspieranie wewnętrznych procesów księgowych
• Rozwiązywanie problemów i opracowywanie optymalnych rozwiązań
• Wspieranie klientów wewnętrznych firmy
• Zapewnienie wsparcia systemu i prowadzenie bieżącej dokumentacji
• Ocena ryzyka kredytowego
Wymagania:
• Znajomość języka francuskiego na poziomie min. B2
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
• Orientacja na klienta
• Umiejętność pracy w zespole
• Wysokie zdolności interpersonalne
• Zdolność analitycznego myślenia
• Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• Zdobycie doświadczenia w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
• Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
• Szkolenie wdrożeniowe, oraz szkolenia w trakcie pracy
• Możliwość codziennego korzystania z języków obcych
• Pakiet atrakcyjnych benefitów pozapłacowych
• Przyjazną atmosferę w pracy
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.