Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- Wysokiej jakości obsługi klienta (telefonicznie, poprzez pocztę elektroniczną oraz czat);
- Procesowanie i przetwarzanie internetowych wniosków o pożyczkę;
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami;
- Udzielanie informacji klientom o produktach firmy;
- Obsługa i monitorowanie płatności/wierzytelności klientów w początkowej fazie zaległości (rozmowy telefoniczne z klientami);
- Praca biurowa związana z przygotowywaniem i wysyłaniem dokumentacji sprzedażowej do klientów firmy;
- Przyjmowanie reklamacji od klientów;
- Aktywny udział w tworzeniu i ulepszaniu jakości obsługi klientów firmy;
- W wyjątkowych sytuacjach obsługa płatności przychodzących oraz wychodzących.
- Wykształcenie minimum średnie;
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
- Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel);
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów;
- Wysokie poczucie odpowiedzialności, dokładność oraz koncentracja;
- Znajomość języka angielskiego minimum w stopniu komunikatywnym.
- Komunikatywność i zaangażowanie
- Pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku;
- Wynagrodzenie 18 złotych/brutto;
- Prace w systemie zmianowym
- Profesjonalną opiekę konsultanta