specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Główne obowiązki: pełna obsługa kadrowa ok. 300 pracowników, rozliczanie czasu pracy, rzetelne prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z rozliczeniem czasu pracy. Wymagania konieczne: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie zawodowe w przypadku ubiegania się o...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
Zadania na stanowisku: zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy działu, współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji magazynowej Wprowadzanie danych do systemu oraz kontrola ich poprawności Obsługa korespondencji Współpraca z działem Księgowości, Logistyki oraz działami Sprzedaży Kontakty z dostawcami (dot. dokumentacji) Przygotowywanie zleceń i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Firma Emtor Sp. z o.o., wyłączny przedstawiciel marki Yale®, największa polska prywatna firma w branży transportu wewnętrznego, zatrudni osobę na stanowisko Asystenta ds. technicznych. Główne zadania na stanowisku: Praca w programie SOLID-EDGE, projektowanie m. in. części do wózków...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta, firmy Lafarge Cement poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie/ Barcin
Nr Ref.: SDOP/03/17/BDG
Zadania: • Weryfikacja prawidłowych danych w systemie SAP; • Poprawne i precyzyjne przygotowanie oraz wprowadzanie danych do systemu; • Uzupełnianie i procesowanie usług posprzedażowych; • Korygowanie danych biznesowych w plikach wymiany pomiędzy systemami (iDocs); • Stała i ścisła współpraca z działami dostarczającymi dane do fakturowania.
Wymagania: • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie programu Excel) • Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej oraz obsłudze klienta; • Otwartość i wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne; • Wykształcenie min. średnie preferowane wyższe; • Wysoka motywacja i zaangażowanie do wykonywanej pracy; • Umiejętność pracy pod presją czasu i odpowiedzialność za powierzone zadania; • Gotowość do podjęcia pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00; • Zdolność analitycznego myślenia.
Oferujemy: • Szkolenie podczas okresu adaptacji (system SAP); • Wynagrodzenie miesięczne: 2700 zł brutto; • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00; • Zatrudnienie za pośrednictwem naszej agencji do grudnia 2017 roku, z możliwością późniejszego zatrudnienia przez klienta; • Pracę w międzynarodowej firmie.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Główne obowiązki: pełna obsługa kadrowa ok. 300 pracowników, rozliczanie czasu pracy, rzetelne prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z rozliczeniem czasu pracy. Wymagania konieczne: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie zawodowe w przypadku ubiegania się o...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
Zadania na stanowisku: zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy działu, współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji magazynowej Wprowadzanie danych do systemu oraz kontrola ich poprawności Obsługa korespondencji Współpraca z działem Księgowości, Logistyki oraz działami Sprzedaży Kontakty z dostawcami (dot. dokumentacji) Przygotowywanie zleceń i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Firma Emtor Sp. z o.o., wyłączny przedstawiciel marki Yale®, największa polska prywatna firma w branży transportu wewnętrznego, zatrudni osobę na stanowisko Asystenta ds. technicznych. Główne zadania na stanowisku: Praca w programie SOLID-EDGE, projektowanie m. in. części do wózków...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...