Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Inwestycji Finansowych Warszawa
Specjalista ds. projektów krajowych oraz koordynacji inwestycji i utrzymania

Specjalista ds. projektów krajowych oraz koordynacji inwestycji i utrzymania

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Warszawa
praca stacjonarna
2468 dni temu

 

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są  zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową  z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

 

Poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista* ds. projektów krajowych oraz koordynacji inwestycji i utrzymania
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WZ/IPD/177/07/17


Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Rozpoznawanie potrzeb Spółki w zakresie planowania potrzeb inwestycyjnych w celu przygotowania planu rzeczowego zadań inwestycyjnych;
  • Współpraca z zespołami projektowymi i jednostkami organizacyjnymi spółki,
  • Pozyskiwanie potrzeb inwestycyjnych z punktu widzenia potrzeb eksploatacyjnych Spółki w celu określenia potrzeb w tym zakresie;
  • Weryfikowanie i planowanie potrzeb inwestycyjnych w zakresie ich zgodności z programami strategicznymi Spółki oraz programami rządowymi;
  • Weryfikowanie inicjatyw zgłoszonych przez jednostki organizacyjne Spółki  w zakresie oceny wniosku inwestycyjnego, planowanie portfela inwestycji, zarządzanie portfelem inwestycji;
  • Analiza postępu i koordynacja prac związanych z realizacją rzeczowego planu inwestycyjnego w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami;
  • Udział w procesie planowania projektów krajowych;
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z posiadanym zakresem umiejętności i kwalifikacji.

Wymagane kwalifikacje:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe, preferowane: transport, logistyka, ekonomia, ekonomika transportu, techniczne;
  • Min. 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym ok. 2 lat doświadczenia zawodowego w inwestycjach,
  • Znajomość procesu inwestycyjnego,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Umiejętność współpracy, elastycznego i analitycznego myślenia, zorientowanie na klienta wew. i zew.,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Otwartość na zmianę.

Mile widziane kwalifikacje:

  • Doświadczenie w planowaniu procesu inwestycyjnego w infrastrukturę transportową;
  • Znajomość branży infrastruktury transportowej i budownictwa;
  • Znajomość zasad zarządzania projektami;
  • Umiejętność obsługi Excela na poziomie średnio zaawansowanym.

Oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
 

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Podobne oferty