Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych;
Współpraca z firmami zewnętrznymi;
Przeprowadzanie wywiadów telefonicznych oraz personalnych z wyselekcjonowanymi kandydatami;
Ocena kompetencji kandydatów;
Prowadzenie bieżącej administracji i dokumentacji przebiegu procesu rekrutacji;
Sporządzanie bieżących raportów i analiz;
Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe)
Wysokie umiejętności interpersonalne i analityczne;
Inicjatywa w działaniu i samodzielność;
Dobra organizacja pracy;
Umiejętność podejmowania decyzji;
Atrakcyjne wynagrodzenie;
Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy;)
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym koncernie o ugruntowanej pozycji na rynku;
Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego;
Możliwość awansu wewnątrz firmy.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.