Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Specjalista ds. sprzedaży usług serwisowych
Job location: Warszawa
Nr ref.: 1-13-37177/PC
Dla naszego klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy, specjalizującej się projektowaniem, wykonawstwem i montażem urządzeń przeładunkowych i bram przemysłowych, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Spec. ds. sprzedaży usług serwisowych.
Preferowane miejsce zamieszkania:
Warszawa lub okolice.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
Spec. ds. sprzedaży usług serwisowych.
Preferowane miejsce zamieszkania:
Warszawa lub okolice.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
- aktywną sprzedaż usług serwisowych (przeglądy, konserwacje i naprawy);
- sprzedaż części zamiennych i nowych urządzeń (wymiany, remonty);
- pozyskiwanie nowych obiektów do obsługi serwisowej (urządzenia dokowe);
- prowadzenie dokumentacji technicznej w tym wycena i kalkulacja zleceń;
- realizacja założonych planów sprzedaży i celów jakościowych;
- raportowanie podejmowanych działań własnych i ich wyników;
Requirements:
- wykształcenie minimum średnie techniczne – preferowany kierunek elektryczny, elektroniczny, automatyka i mechanika;
- wysoko rozwinięta umiejętność planowania własnych działań pozwalających na skuteczne osiągnięcie wyznaczonych celów;
- około 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku - dodatkowym atutem będzie praktyczna wiedza z zakresu montażu, serwisu bram przemysłowych;
- mile widziane doświadczenie w kontaktach handlowych w branży technicznej, w tym znajomość technik sprzedaży i sztuki negocjacji;
- wysoka komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem;
- samodzielność i silna motywacja do realizacji założonych celów i zadań;
- prawo jazdy kategorii B;
- gotowość do podróży służbowych po Polsce
Benefits:
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat;
- Motywacyjny system wynagradzania (płaca zasadnicza + premia zależna od wyników pracy);
- Pracę w formie home-office;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- Niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer, samochód służbowy (zgodnie z przyjętą w Grupie Kapitałowej polityką flotową);
- Możliwość udziału w rozwoju firmy i umacniania jej pozycji na rynku.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".