Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 18 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży TSL poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży Usług TSL
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: TSL/01/16
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów dla usług logistycznych;
- Budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami i kontrahentami;
- Negocjowanie warunków handlowych z nowymi i obecnymi klientami;
- Aktywna współpraca z działami operacyjnymi wewnątrz firmy w zakresie pozyskiwania nowych klientów;
- Przygotowanie i dostosowywanie rozwiązań logistycznych do potrzeb klientów;
- Raportowanie zgodnie z obowiązującymi standardami w firmie;
- Wyjazdy służbowe do klientów i kontrahentów.
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy w branży logistycznej na stanowiskach np. Spedytor, Handlowiec, Opiekun Klienta;
- Mile widziane doświadczenie w spedycji morskiej;
- Wykształcenie wyższe – mile widziany kierunek Logistyka;
- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji w obszarze sprzedaży usług oraz umiejętność wykorzystania ich w praktyce;
- Praktyczna/ specjalistyczna znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność zarządzania własnym czasem pracy, samodzielność, zorientowanie na realizację założonego celu;
- Umiejętność szybkiego uczenia się i pracy w zespole;
- Aktywne prawo jazdy kat. B;
- Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski.
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w dynamicznym i młodym zespole w polskim oddziale skandynawskiej firmy z branży TSL;
- Pracę w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenie oraz osiąganych wyników;
- Skandynawską kulturę pracę pozwalającą na obniżenie poziomu stresu towarzyszącego pracy w sektorze TSL;
- Perspektywa objęcia stanowiska Account Managera;
- Cykl profesjonalnych szkoleń;
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop).