- Ogłoszenie nr: 163640
- Data ukazania się ogłoszenia: 08 października 2014 r.
Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
- Dyrektor Generalny Służby Zagranicznej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw komunikacji wewnętrznej w Wydziale Zarzadzania Informacją
- w Biurze Archiwum i Zarzadzania Informacją
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Al. J. Ch. Szucha 23
00-580 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Ul. Tyniecka 15/17
02-619 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- inicjuje, analizuje, konsultuje i koordynuje przepływ informacji wewnątrz ministerstwa oraz pomiędzy centralą a placówkami realizowany przez inne komórki organizacyjne ministerstwa, a także proponuje rozwiązania służące zwiększeniu zaangażowania i identyfikacji pracowników resortu z ideą procesu usprawniania przepływu informacji;
- opracowuje projekty standardów i procedur zarzadzania informacją w ministerstwie i placówkach zagranicznych oraz koordynuje jej obieg, a także monitoruje jakość w zakresie zgodności z obowiązującymi standardami, w tym także prowadzi stosowne szkolenia i instruktaże pracowników resortu;
- wspiera komunikację dotyczącą zmian organizacyjnych wewnątrz resortu z zachowaniem dbałości o klarowność komunikacji wewnętrznej wspartej wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji, w tym koordynuje prace innych komórek organizacyjnych w zakresie spójności przekazu do wewnątrz resortu;
- analizuje dobre praktyki w zakresie komunikacji wewnętrznej w innych organizacjach, w kraju i za granicą oraz proponuje na tej podstawie nowe rozwiązania, a także prowadzi szkolenia i prezentacje z tego zakresu;
- przygotowuje materiały analityczne i informacyjne z zakresu zarządzania informacją i wiedzą dla kierownictwa oraz pracowników resortu, w tym koordynuje prace innych komórek organizacyjnych w zakresie spójności przekazu do wewnątrz resortu.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
1. Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe,
2. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
3. Zagrożenie korupcją w obszarze wyboru firm doradczych/konsultingowych wspierających realizację strategii komunikacji wewnętrznej.
Narzędzia i materiały pracy: stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, obsługa urządzeń biurowych, w tym komputer z monitorem ekranowym . Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się – obecność wind, brak podjazdów i drzwi z samozamykaczami.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zarządzaniu informacją.
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1- poświadczona odpowiednim dokumentem,
- znajomość technik i dobrych praktyk w zakresie komunikacji wewnętrznej,
- umiejętności wystąpień publicznych; prowadzenia szkoleń,
- umiejętność kierowania zespołem,
- umiejętności argumentowania analitycznego myślenia,
- samodzielność, kreatywność i inicjatywa, perfekcyjna organizacja pracy,
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych.
- studia podyplomowe z zakresu PR, komunikacji wewnętrznej,
- doświadczenie w zakresie zarządzania projektami,
- inny niż język ankielski język obcy - poziom B2,
- znajomość MS SharePoint,
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o zamówieniach publicznych,
- co najmniej 2 lata doświadczenia w kierowaniu projektami.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów