Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania dokumentacją

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
  • Pracownik Administracyjny / HR

    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: rekrutacja i opieka nad pracownikiem przez cały okres trwania projektu. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów oraz zaliczek. prowadzenie teczek osobowych pracowników. sporządzanie umów o prace. dbałość o prawidłowy obieg w firmie. obsługa urządzeń biurowych. obsługa...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Radca prawny / Radczyni prawna / Adwokat / Adwokatka

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    2 dni
    Zakres czynności: doradztwo prawne na rzecz spółki w zakresie stałej obsługi prawnej Oddziału w Gdańsku, w tym w szczególności: sporządzanie projektów pism, umów oraz innych oświadczeń; opiniowanie i negocjowanie warunków umów; udział w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych;...
  • Specjalista ds. realizacji projektów dla klienta niemieckiego

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Opracowań Środowiskowych

    THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: wykonywanie opracowań środowiskowych; wykonywanie sprawozdań z pomiarów PEM; realizacja zgłoszeń w trybie art. 152...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Specjalista ds. Administracyjnych Gdynia
Specjalista w Inspektoracie Ochrony Wybrzeża

Specjalista w Inspektoracie Ochrony Wybrzeża

Urząd Morski w Gdyni
Gdynia
praca stacjonarna
3227 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 170951
  • Data ukazania się ogłoszenia: 03 lipca 2015 r.

Urząd Morski w Gdyni

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw nadzoru techniczno-finansowego
  • w Inspektoracie Ochrony Wybrzeża

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Morski w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gdynia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • planowanie wydatków finansowych na realizację zadań statutowych oraz dodatkowych przypisanych Inspektoratowi
  • prowadzenie bieżącej ewidencji wydatków finansowych Inspektoratu wraz z ich kontrolą
  • prowadzenie wymaganej sprawozdawczości finansowej, przekazywanej przez Inspektorat do ministerstwa właściwego do spraw gospodarki morskiej oraz przekazywanie do komórek organizacyjnych Urzędu informacji do rozliczeń, zestawień i sprawozdań wykonywanych przez Urząd
  • uczestnictwo w przygotowaniu do realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych oraz innych środków pozabudżetowych, jak również zadań Inspektoratu wynikających z ustawy „Program ochrony brzegów morskich” w tym zlecanie przygotowania właściwych dokumentów oraz analiza kompletności dokumentacji
  • uczestnictwo w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie zadań realizowanych przez Inspektorat
  • przeprowadzanie procedur zamówień publicznych do 30 000 euro oraz współpraca z komórką ds. zamówień publicznych w zakresie przeprowadzania postępowań o zamówienie publiczne o wartości powyżej 30 000 euro
  • udostępnianie informacji dotyczącej działalności Inspektoratu na stronie internetowej Urzędu

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
    - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
    - praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
    Narzędzia i materiały pracy:
    - komputer
    Infrastruktura - bariery architektoniczne:
    - brak windy
    - brak podjazdu
    - schodołaz
    - toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
    - drzwi odpowiedniej szerokości
    - miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe inżynierskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania i rozliczania inwestycji po stronie: Wykonawcy, Inżyniera Kontraktu lub Zamawiającego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • komunikatywna znajomość języka angielskiego(A2 wg ESOKJ)
    • znajomość zasad rozliczania inwestycji w zakresie wykonywanych zadań
    • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań
wymagania dodatkowe
  • 2 lata doświadczenia w obszarze zarządzanie projektami
  • wykształcenie wyższe techniczne w obszarze budownictwo
  • studia podyplomowe na kierunku zarządzanie projektami
  • przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
  • znajomość przepisów prawa budowlanego w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów ustawy „Program Ochrony Brzegów Morskich” w zakresie wykonywanych zadań

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania dokumentacją

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
  • Pracownik Administracyjny / HR

    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: rekrutacja i opieka nad pracownikiem przez cały okres trwania projektu. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów oraz zaliczek. prowadzenie teczek osobowych pracowników. sporządzanie umów o prace. dbałość o prawidłowy obieg w firmie. obsługa urządzeń biurowych. obsługa...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Radca prawny / Radczyni prawna / Adwokat / Adwokatka

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    2 dni
    Zakres czynności: doradztwo prawne na rzecz spółki w zakresie stałej obsługi prawnej Oddziału w Gdańsku, w tym w szczególności: sporządzanie projektów pism, umów oraz innych oświadczeń; opiniowanie i negocjowanie warunków umów; udział w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych;...
  • Specjalista ds. realizacji projektów dla klienta niemieckiego

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Opracowań Środowiskowych

    THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: wykonywanie opracowań środowiskowych; wykonywanie sprawozdań z pomiarów PEM; realizacja zgłoszeń w trybie art. 152...