- Ogłoszenie nr: 175648
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 listopada 2015 r.
Izba Skarbowa we Wrocławiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw sekretariatu
- w Samodzielnym Jednoosobowym Stanowisku Pracy Sekretariatu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śl. 24,26
53-333 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Góra
- Urząd Skarbowy w Górze
ul. Poznańska 4
56-200 Góra
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie sekretariatu Naczelnika Urzędu w celu wsparcia bieżącej pracy Naczelnika Urzędu Skarbowego.
- Prowadzenie spraw dotyczących wewnętrznych procedur postępowania, upoważnień do podejmowania czynności w imieniu Naczelnika Urzędu oraz innych dokumentów wydawanych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań Naczelnika.
- Organizowanie obiegu informacji i dokumentacji w celu zapewnienia prawidłowej obsługi Naczelnika Urzędu Skarbowego w obszarze zarządzania.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca przy monitorze ekranowym 4 godziny dziennie,
- praca biurowa związana z obsługą klienta, przeważnie siedząca
- praca w siedzibie urzędu na I piętrze w jednoosobowym pokoju,
- budynek 2-kondygnacyjny, bez windy
- praca jednozmianowa w porze dziennej
- stanowisko nie jest przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych (niedosłyszących, niedowidzących oraz głuchoniemych)
budynku urzędu występują bariery architektoniczne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych (edytora tekstu),
- umiejętność redagowania pism,
- komunikatywność,
- pożądane wykształcenie wyższe,
- umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku,
- doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku w urzędzie obsługującym ministra właściwego do spraw finansów publicznych albo w urzędach mu podległych lub przez niego nadzorowanych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów