- Ogłoszenie nr: 168826
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 kwietnia 2015 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw księgowo-płacowych
- w Sekcji Finansowej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Żydowska 7
05-825 Grodzisk Mazowiecki
Miejsce wykonywania pracy:
- Grodzisk Mazowiecki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie list wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych należnych strażakom i pracownikom Komendy,
- prowadzenie kart wynagrodzeń i podatkowych strażaków i pracowników Komendy oraz rozliczanie zaliczek na podatek ,dochodowy,
- sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
- kompletowanie i dekretowanie faktur i rachunków zgodnie z obowiązującą klasyfikacją i prowadzenie ich rejestru,
- rozliczanie zaliczek i delegacji, prowadzenie kasy,
- wprowadzanie dokumentów księgowych do programu księgowego,
- prowadzenie kartotek Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej materiałów, sporządzanie przelewów i przestrzeganie terminów płatności oraz rozliczanie zobowiązań i należności.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa w siedzibie Komendy,
- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie.
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
- budynek nie posiada windy,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku księgowej/go
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości oraz przepisów wykonawczych,
- znajomość praktyczna przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- obsługa programów finansowo-księgowych, płacowych, Płatnika ZUS oraz bankowości elektronicznej,
- znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
- znajomość programów Word, Excel,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- sumienność, dokładność, rzetelność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów