- Ogłoszenie nr: 166342
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 stycznia 2015 r.
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Kłodzku
- Komendant
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw uzupełniania rezerwami osobowymi
- w Wydziale Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojskowa Komenda Uzupełnień w Kłodzku
ul. Bohaterów Getta 7
57-300 Kłodzko
Miejsce wykonywania pracy:
- Kłodzko
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- planowanie i uzupełnianie potrzeb mobilizacyjnych jednostek wojskowych stanem osobowym przy współudziale dowódców tych jednostek oraz nadawanie przydziałów mobilizacyjnych, kryzysowych i pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych;
- typowanie żołnierzy rezerwy i pracowników do nadania przydziałów mobilizacyjnych i pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych;
- prowadzenie dokumentów ewidencyjnych żołnierzy rezerwy alarmowej, będących na przydziałach mobilizacyjnych, kryzysowych oraz pracowniczych przydziałach mobilizacyjnych;
- sporządzenie bilansów, analiz i sprawozdań oraz innych dokumentów w zakresie stanu zasobów rezerw osobowych wykorzystywanych na potrzeby obrony;
- współuczestniczenie w procesie gromadzenia rezerw osobowych, zabezpieczeniu ćwiczeń wojskowych i szkoleniu żołnierzy rezerwy;
- przygotowywanie dokumentów powołania żołnierzy rezerwy i pracowników w celu dostarczenia ich w ramach Akcji Kurierskiej Administracji Publicznej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
wyjazdy służbowe
Bariery architektoniczne: utrudnienia dla osób niepełnosprawnych przy poruszaniu się po budynku (brak wind/podjazdów, brak drzwi odpowiedniej szerokości, toalety nie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych). Praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
- znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
- aktywne reagowanie na pojawiające się problemy i zdolność do samodzielnego ich rozwiązywania
- umiejętność negocjowania
- poświadczenie bezpieczeństwa
- przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów