- Ogłoszenie nr: 166025
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 stycznia 2015 r.
Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw zamówień publicznych
- w Wydziale Spraw Administracyjno-Gospodarczych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu
ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowywanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu zgodnego z prawem nabycia przez Urząd towarów, usług i robót budowlanych.
- Przygotowywanie i przeprowadzenie procedur zakupu towarów, usług i robót budowlanych w stosunku do których, ze względu na wartość, nie stosuje się przepisów ustawy o zamówieniach publicznych.
- Opracowywanie propozycji projektów, planów i zasad wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na zakup towarów, usług lub wykonanie robót budowlanych na podstawie zgłoszonych przez komórki organizacyjne Urzędu potrzeb oraz uzgodnienie tych projektów z Gł. Księgowym w celu optymalnego wykorzystania środków Urzędu.
- Przygotowywanie i przesyłanie do Urzędu Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych w celu realizacji obowiązków wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Przygotowywanie projektów umów zawieranych przez Urząd w celu należytego zabezpieczenia interesów Urzędu oraz nadzór nad ich realizacją.
- Koordynowanie realizacji zamówień publicznych przez pracowników upoważnionych do dokonywania zakupów dostaw, usług i robót budowlanych w szczególności akceptacji zgłaszanych wniosków o wydatkowanie środków publicznych oraz przesyłanych faktur.
- Kontrolę i opis dostarczonych faktur, rachunków i not księgowych w celu zapewnienia zgodności dokonywanych zakupów z zaciągniętymi zobowiązaniami, ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz innymi przepisami wynikającymi z rachunkowości budżetowej i wewnętrznymi ustaleniami wraz z terminowym przekazaniem ich do Referatu Księgowości.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych,
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem
- większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej
- obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę
- czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej
Budynek Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu, mieści się przy ul. Strzeleckiej 2/6 i jest wyposażony w windy oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
- komunikatywność, samodzielność i inicjatywa,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
- kursy kierunkowe w zakresie zamówień publicznych,
- umiejętność obsługi programów komputerowych (Ms Excel, Ms Word, etc.),
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów