- Ogłoszenie nr: 161704
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 lipca 2014 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw zamówień publicznych
- w Wydziale Zamówień Publicznych Oddziału GDDKiA w Szczecinie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
- GDDKiA Oddział w Szczecinie
ul. Boh. Warszawy 33
70-340 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne, w tym przygotowywanie i publikowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń, zmian i wyjaśnień oraz innych niezbędnych informacji wynikających z obowiązujących procedur, w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami oraz sprawności przeprowadzanych postępowań,
- uczestniczenie w pracach komisji przetargowych, sporządzanie protokołów postępowania o zamówienie publiczne, w celu rozstrzygnięcia postępowania,
- opracowywanie treści rozstrzygnięć odwołań i branie udziału w postepowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądem w związku z prowadzonymi postepowaniami w celu ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania,
- branie udziału w przygotowywaniu umów pod względem zgodności z przepisami prawa zamówień publicznych w celu należytego zabezpieczenia interesów zamawiającego,
- prowadzenie rejestru umów i statystyki zamówień publicznych, sporządzanie planów zamówień i sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami i realizacji zadań Wydziału,
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji, w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stres związany z obsługa klientów zewnętrznych,
- zagrożenie korupcją,
- obciążenie mięśniowo - szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,
- obsługa komputera pakiet MS Office.
- studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
- znajomość procedur Banku Światowego, EBI,UE, warunków kontraktowych FIDIC oraz kodeksu cywilnego.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów