- Ogłoszenie nr: 181400
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 maja 2016 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
- Podkarpacki Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Wydziale Zaopatrzenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
ul. Dąbrowskiego 30
35-036 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie planów wydatków budżetowych wydziału w oparciu o obowiązującą klasyfikację wydatków budżetowych na dany rok budżetowy dla jednostek garnizonu podkarpackiego w celu wykonania oraz prawidłowej realizacji ustawy o finansach publicznych i Pzp,
- analiza pod względem finansowym projektów umów na dostawy i usługi realizowane przez wydział, w szczególności możliwość ich realizacji w oparciu o posiadane środki budżetowe w celu prawidłowej realizacji przepisów i wydatków budżetowych,
- bezpośrednia współpraca z Wydziałem Finansów w sprawie planowania, realizacji i kontroli wydatków Wydziału Zaopatrzenia w KWP i podległych KMP i KPP, a także Wydziału BSW KGP oraz CBŚP w celu prawidłowej realizacji przepisów resortowych, finansowych i Pzp w tym zakresie,
- prowadzenie rejestru wydatków, wniosków, umów realizowanych w wydziale w oparciu o rozdziały, paragrafy i pozycje klasyfikacji budżetowej w celu wykorzystania tych informacji do sprawozdawczości dla Wydziału Finansów i KGP,
- sporządzanie comiesięcznego zapotrzebowania, zaangażowania, budżetu zadaniowego dla wydatków Wydziału Zaopatrzenia i przekazywanie do Wydziału Finansów w celu wykonania przepisów finansowych i wewnętrznych decyzji,
- sporządzanie okresowych sprawozdań i analiz dla potrzeb Wydziału Finansów i KGP z zakresu gospodarki finansowej wydziału w celu wykonania prawidłowej realizacji przepisów resortowych w tym zakresie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa w ośmiogodzinnym systemie pracy. Praca wymaga znajomości aktów prawnych finansowych i resortowych oraz bieżącego śledzenia zmian w tych przepisach, polega na ścisłej współpracy z Wydziałem Finansów. Osoba zatrudniona na stanowisku pełni rolę doradczą w kwestii zagospodarowywania środków, proponuje rozwiązania przenoszenia środków w ramach różnych pozycji i paragrafów klasyfikacji budżetowej.
Praca w naturalnym i sztucznym oświetleniu przy monitorze ekranowym.
Budynek nieprzystosowany jest dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak podjazdów.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w administracji publicznej na stanowiskach ds. finansowych
- znajomość przepisów Pzp i finansowych w szczególności: Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.; Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości t.j.Dz. U. z 2013 r. poz. 330 z późn. zm.; Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2015 r. poz 2164,
- znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
- znajomość rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych t.j. Dz. U. z 2014 r. z późn. zm.,
- znajomość zarządzenia nr 1041 Komendanta Głównego Policji z dnia 28 września 2007 r. w sprawie szczegółowych zasad organizacji i zakresu działania komend, komisariatów i innych jednostek organizacyjnych Policji Dz. Urz.KGP z 2013 r. poz. 50,
- znajomość obsługi komputera, w tym programu biurowego MS Office (Word, Excel),
- umiejętność organizacji pracy własnej, analizy, syntezy,
- znajomość regulaminu KWP.
- znajomość Ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 355 z późn. zm.
- 2 lata doświadczenia w zakresie realizacji zamówień publicznych,
- wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania, marketingu, ekonomii,
- przeszkolenie z zakresu księgowości oraz z zakresu ustawy PZP.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów