specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat
1 dni
Praca na stanowisku polega na: obsłudze wewnętrznych programów informatycznych; wprowadzaniu i wycofywaniu sztuk odzieży do/z serwisu; doboru odpowiedniej odzieży z magazynu i jej oznaczaniu; oznakowywaniu przydzielonej odzieży, (metkowanie/ przemetkowanie) przydzielaniu zgodnie ze zleceniem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Wyszukiwanie możliwości biznesowych; Nadzór i analiza wskaźników: stany magazynowe, współczynnik rotacji; Nadzór nad procesami zakupowymi; Aktywne poszukiwanie nowych dostawców w kraju i za granicą; Negocjowanie cen, warunków...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 200 zł brutto/mies.
8 godz.
GŁÓWNE ZADANIA: Obsługa programu magazynowego - Mile widziane doświadczenie WMS – PASS (program do prowadzenia ewidencji towarów), Prowadzenie ewidencji celnej – Mile widziane programy HUZAR, kontakt z Agencjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, Nadzór nad przebiegiem procesów magazynowych....
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Twój zakres obowiązków Głównym zadaniem Specjalisty ds. zakupów książek jest pozyskiwanie używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: negocjowanie warunków umów, organizacja załadunku i transportu zakupionych książek do...
Zadania: Zapewnienie prawidłowego obrotu i przechowywania magazynowego materiałów, części zamiennych i urządzeń technicznych; Planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej poprzez odpowiednie rozmieszczenia towarów w magazynie; Odpowiednie oznaczanie przyjętych materiałów i urządzeń...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Purchaser będzie odpowiedzialny za zakupy oraz organizację dostaw produktów na statki. Praca pod presją czasu, wymagana znajomość procedur spedycyjnych, porównywanie cen od dostawców, kosztów transportu, przepisów celnych. Współpraca z agentami, dostawcami, kapitanami...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
TWOJA ROLA Realizowanie zadań zgodnie z wyznaczonymi celami dla danego obszaru, obsługa klienta, sporządzanie raportów, praca w systemie. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrolowanie stanów magazynowych, inwentaryzacja I wydawanie materiałów eksploatacyjnych (consumable) Przyjmowanie I...
specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat
1 dni
Praca na stanowisku polega na: obsłudze wewnętrznych programów informatycznych; wprowadzaniu i wycofywaniu sztuk odzieży do/z serwisu; doboru odpowiedniej odzieży z magazynu i jej oznaczaniu; oznakowywaniu przydzielonej odzieży, (metkowanie/ przemetkowanie) przydzielaniu zgodnie ze zleceniem...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań: Administracyjna obsługa procesów magazynowych, Kontrola ilościowa i jakościowa produktów, Weryfikacja stanów magazynowych, Raportowanie jakościowych KPI, Sporządzanie raportów i analiz, Odpowiadanie na reklamacje, analizowanie ich przyczyn i opracowywanie działań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 13 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Budowanie i realizowanie polityki zakupów wg przyjętych założeń; Optymalizacja warunków współpracy z kontrahentami (dostawcami i podwykonawcami) Nadzór nad kontraktowaniem oraz kontraktowanie dostawców usług i materiałów; Tworzenie zapytań ofertowych; analiza porównawcza...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wymagania wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia w obszarze zakupów (branża budowlana- drogi) znajomość zagadnień kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych; biegła obsługa arkusza kalkulacyjnego Excel, Ms Word, Power Point; znajomość technik negocjacyjnych, umiejętność...
Zakres obowiązków / zadania do realizacji: Negocjowanie warunków handlowych; Analiza danych i trendów rynkowych; Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym pozyskiwanie informacji o nowych źródłach dostaw; Wspieranie działów merytorycznych w szacowaniu kosztów; Prowadzenie dokumentacji...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Analiza rotacji produktów w poszczególnych grupach asortymentowych oraz monitorowanie poziomu zapasów; Administracja zamówień w systemie SoftLab; Analiza cyklu życia nowowprowadzonych produktów; Kategoryzacja asortymentu i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Analiza rynku drewna poużytkowego - dotarcie do wszystkich potencjalnych dostawców na powierzonym terenie; Przygotowanie ofert zakupu; Zakup drewna poużytkowego (firmy komunalne, budowlane, produkcyjne); Negocjacja warunków...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z dealerami i importerami na terenie całej Polski i Słowacji; Tworzenie i przesyłanie zapytań ofertowych zgodnych z potrzebami Spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; Negocjowanie zapisów umów; Analiza otrzymanych ofert; Sporządzanie...
Zadania: Praca łączona biuro-magazyn; Przyjmowanie towarów i przygotowywanie ich do wysyłki; Raportowanie o stanie magazynu oraz przygotowywanie dokumentacji dla pracowników magazynu; Przeprowadzanie inwentaryzacji, weryfikowanie stanów magazynowych; Obsługa reklamacji i zwrotów; Weryfikacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Pozyskiwanie i zamawianie materiałów, towarów i usług zgodnie z wymaganiami produkcyjnymi, zwłaszcza w zakresie produkcji. Zbieranie informacji o rynku i dostawcach oraz negocjowanie z dostawcami w celu zapewnienia korzystnych warunków i cen. Utrzymywanie i aktualizowanie informacji o...
Zakres obowiązków: zapewnienie zaopatrzenia w zakresie podległych grup materiałowych; podejmowanie decyzji co do poziomu cen i zapasów magazynowych; pozyskiwanie nowych dostawców w kraju i zagranicą; negocjowanie warunków handlowych; ocena i kontrola rozwoju współpracy z dostawcami;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Zbieranie/ pozyskiwanie ofert Negocjowanie cen z dostawcami, usługodawcami Sporządzanie zamówień na podstawie pozyskanych ofert Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień Pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych Uzgadnianie z Kontrahentami szczegółowego zakresu...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Wyszukuj i współpracuj z producentami i dostawcami produktów spożywczych/nieżywnościowych. Koordynacja warunków pracy, zawieranie umów dostaw. Utworzenie efektywnej i konkurencyjnej matrycy asortymentowej w ramach kategorii produktowych. Analiza wyników kategorii. Decydowanie o...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Główne zadania: Koordynowanie operacjami magazynowymi w celu zapewnienia efektywnego przepływu towarów. Nadzór nad procesami magazynowymi, w tym przyjęcie, oznakowanie, składowanie i wydawanie towarów. Optymalizacja procedur magazynowych dla zwiększenia wydajności. Monitorowanie i...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Zadania: Nadzór nad realizacją zakupów zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem do produkcji; Kontrola stanów magazynowych oraz zapotrzebowania na materiały do produkcji; Nadzór i zarządzanie zespołem (2 osoby) Nadzór nad stanami zamówionych materiałów na stoku u dostawców oraz nad...
Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
Rockfin Sp. z o.o.Małkowo, k. Żukowa, ul. Pałacowa 9
praca hybrydowa
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Opis stanowiska: Realizacja procesu zakupu materiałów produkcyjnych oraz usług; Tworzenie i składanie zapytań ofertowych oraz zamówień do dostawców; Kontrola terminowej realizacji zamówień, monitorowanie dostaw i opóźnień; Monitorowanie dostawców, dokonywanie analiz cenowych,...
ManpowerGroupWólka Kosowska
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
7 dni
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
ManpowerGroupPiaseczno
praca stacjonarna
dziś wygasa
menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Opis stanowiska Przygotowywanie i nadawanie paczek; Transport przesyłek, dokumentów pomiędzy Oddziałami na terenie Trójmiasta; Zapewnienie płynności i poprawności przebiegu procesów magazynowych; Dbałość o ład i porządek na magazynie; Bieżące zakupy na potrzeby Branży; Wsparcie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Budowanie kategorii asortymentowej oraz rozwój asortymentu; Przygotowywanie oraz wdrażanie strategii podległych produktów; Prowadzenie negocjacji handlowych; Ścisła współpraca z dostawcami; Analizowanie rynku oraz działań...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Zakres zadań: zarządzanie powierzona grupa producentów zgodnie ze strukturą działu, negocjowanie warunków handlowych zgodnie z przyjętymi zasadami, odpowiedzialność za realizacji KPI’s zgodnie z obowiązującym budżetem, planowanie i realizacja planu zakupowego w ramach przydzielonego...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Wyszukiwanie możliwości biznesowych; Nadzór i analiza wskaźników: stany magazynowe, współczynnik rotacji; Nadzór nad procesami zakupowymi; Aktywne poszukiwanie nowych dostawców w kraju i za granicą; Negocjowanie cen, warunków...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Zakupów, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesów zakupowych oraz współpracę z dostawcami. Główne obowiązki: Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur zakupowych zgodnie z obowiązującymi standardami i politykami...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Kompleksowe zarządzanie procesami zakupowymi i logistycznymi Działu Mechaniki; Dbanie o doskonałe relacje z kluczowymi producentami reprezentowanymi na polskim rynku; Aktywna współpraca ze wszystkimi dostawcami krajowymi i zagranicznymi; Ocena dotychczasowych dostawców; Wyszukiwanie nowych,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Poszukujemy Fizjoterapeutów, Techników Farmacji z aktywnym PWZ do Sklepu Medycznego zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Medyków. Placówka działa od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do 16.00. Praca polega na rozmowie z Pacjentami, rozpoznawaniu ich potrzeb oraz wsparciu w wyborze...
Specjalista ds. zaopatrzenia to stanowisko funkcjonujące przede wszystkim w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych. Pracownik ten odpowiada za zapewnienie ciągłości dostaw niezbędnych surowców, towarów czy części zamiennych. Żeby sprostać obowiązkom, specjalista ds. zaopatrzenia musi mieć szeroką wiedzę techniczną i branżową, ale również rozwinięte umiejętności negocjacyjne i organizacyjne. jego zadaniem jest nie tylko dokonywanie zakupów i zarządzanie umowami z dostawcami, ale również dbanie o utrzymanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi oraz monitorowanie magazynu i przewidywanie zapotrzebowania na materiały i towary w firmie. Sprawdź nowe oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. zaopatrzenia, młodszego specjalisty ds. zakupów materiałowych / juniora w dziale zakupów. Dowiedz się, kogo szukają pracodawcy, przeanalizuj zakres obowiązków, wymagania i oferowane warunki pracy i zaaplikuj!
Stanowisko specjalisty ds. zaopatrzenia – co robi ten specjalista?
Specjalista ds. zaopatrzenia jest pracownikiem, który ma znaczny wpływ na sprawne funkcjonowanie firmy i ograniczenie przestojów. Pracownik ten odpowiada bowiem za analizę zapotrzebowania na materiały i towary w firmie, prowadzi negocjacje z dostawcami, podpisuje z nimi umowy gwarantujące ciągłość dostaw. Jego celem jest też zminimalizowanie kosztów zakupów przy jednoczesnym dbaniu o jak najwyższą jakość zamawianych towarów czy surowców. Optymalizacja zakupów wymaga głębokiej wiedzy fachowej, znajomości rynku, trendów i zagrożeń, a także wysokich umiejętności negocjacyjnych.
Specjalista ds. zaopatrzenia monitoruje stany magazynowe, utrzymuje pozytywne relacje z dostawcami, współpracuje też z wieloma działami w firmie, w tym z produkcją, logistyką, a także działem finansowym i księgowością, tak, by zarządzać przepływem materiałów w najbardziej efektywny sposób.
Jak zostać specjalistką ds. zaopatrzenia?
Chcesz zostać specjalistą ds. zaopatrzenia? Duża część pracodawców oczekuje od kandydatów wykształcenia wyższego, technicznego lub biznesowego. Najchętniej zatrudniane są osoby z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku, z dobrą znajomością danej branży. Kandydaci powinni posiadać umiejętności negocjacyjne, analityczne oraz zdolność do planowania i organizacji pracy. Warto także zadbać o rozwój zawodowy przez uczestnictwo w szkoleniach z zakresu logistyki, zarządzania łańcuchem dostaw, zarządzania procesami lub prowadzenia negocjacji. W ofertach pracy dla wyszukiwania: specjalista ds. zaopatrzenia często powtarza się także wymóg znajomości języka angielskiego lub innego języka obcego (często też rosyjskiego, niemieckiego, zależnie od rynków, na których funkcjonuje firma). W procesie rekrutacji zwykle będziesz poproszony o CV i list motywacyjny. Sprawdź konkretne wymagania na interesujące Cię stanowisko pracy - ogłoszenia znajdziesz w naszym serwisie.
Ile zarabia specjalista ds. zaopatrzenia i logistyki?
Im większe doświadczenie i wyższe kwalifikacje, tym, ogólnie rzecz ujmując, wyższe wynagrodzenia specjalistów ds. logistyki. Zgodnie z wynikami Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń junior może liczyć na wypłaty rzędu 4,9-6,2 tys. zł brutto, specjalista średniego stopnia 5,5-8,1 tys. zł, a senior 7-11 tys. zł brutto.
Najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. zaopatrzenia na Praca.pl
W naszym serwisie regularnie publikujemy najnowsze oferty pracy dla specjalistów ds. zaopatrzenia w różnych branżach i miejscowościach. Pojawiają się ogłoszenia na stanowisko kierownika, samodzielnego specjalisty, a także na posady juniorskie. W każdym ogłoszeniu znajdziesz opis stanowiska, warunki zatrudnienia. Aplikuj na wybrane posady i zacznij nową, ciekawą karierę!
Praca specjalista ds. zaopatrzenia – najczęściej zadawane pytania:
Czym dokładnie zajmuje się specjalista ds. zaopatrzenia?
Specjalista ds. zaopatrzenia jest odpowiedzialny za zarządzanie całym procesem zakupów w firmie. Jego zadaniem jest zatem określenie potrzeb zakupowych, poszukiwanie i ocena potencjalnych dostawców, prowadzenie negocjacji cen i warunków kontraktów, a także monitorowanie i ewaluacja wydajności dostawców. Ważnym aspektem pracy jest optymalizacja kosztów dostaw, co może się wiązać z renegocjowaniem warunków bądź pozyskiwaniem nowych dostawców. Specjalista ten musi także dbać o to, by zakupy towarów / surowców odbywały się zgodnie z obowiązującymi procedurami firmy i w granicach prawa (w tym prawa międzynarodowego).
Jakie umiejętności i kwalifikacje są niezbędne do pracy na stanowisku specjalisty ds. zaopatrzenia?
Większość pracodawców oczekuje, że specjalista do spraw zaopatrzenia będzie miał wykształcenie wyższe np. logistyczne, techniczne lub ekonomiczne. Ważne są również doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, doskonała znajomość branży, realiów rynku oraz rozwinięte umiejętności negocjacyjne, analityczne i organizacyjne. Ponadto, ważna jest umiejętność pracy w zespole oraz zdolność do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.