Specjalista
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 10503
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Praca administracyjno-biurowa, bezpośrednio związana z archiwalną dokumentacją. Kontakt z kurzem. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów). Czas pracy zgodny z przepisami o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Obiekt przy ulicy Marszałka J. Piłsudskiego 22 w Krakowie. Praca na terenie całego budynku (pięć kondygnacji). Budynek nie został wyposażony w udogodnienia w postaci wind dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz szerokość drzwi jest w odpowiednich wymiarach. Tylko jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Pozostałe toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- Koordynowanie całości prac związanych z gromadzeniem, opracowywaniem, porządkowaniem, przechowywaniem oraz zabezpieczaniem przejętej dokumentacji.
- Prowadzenie pełnej ewidencji archiwum zakładowego w formie papierowej oraz elektronicznej.
- Wykonywanie obowiązków związanych z udostępnianiem dokumentacji i prowadzeniem kwerendy w zasobie archiwalnym oraz przetwarzanie i przekazywanie danych przy użyciu systemów teleinformatycznych lub informatycznych nośników danych.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przekazywania dokumentacji archiwalnej, a w szczególności w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego.
- Przyjmowanie do oraz wydawanie dokumentacji z archiwum zakładowego.
- Współpraca z Archiwum Państwowym – głównie w zakresie przygotowania i przekazywania materiałów archiwalnych, uzyskiwania zgód na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, aktualizowania przepisów kancelaryjnych i archiwalnych.
- Prowadzenie biblioteki zakładowej
- Pomoc w pracach kancelaryjnych – przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłka korespondencji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- znajomość zasad prowadzenia archiwum zakładowego
- znajomość przepisów archiwalnych oraz kancelaryjnych
- ogólna znajomość regulacji prawnych dot. zasad funkcjonowania administracji publicznej
- ogólna znajomość przepisów z zakresu służby cywilnej
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia, systematyczność
- biegła znajomość MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie archiwalne I oraz II stopnia