- Ogłoszenie nr: 172469
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 sierpnia 2015 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poddębicach
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw finansowo-księgowych, informatyk
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
- 99-200 Poddębice
ul. Mickiewicza 32
Miejsce wykonywania pracy:
- Poddębice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- 1 etat na 2 stanowiskach ( ½ etatu specjalisty ds. finansowo-księgowych oraz ½ etatu informatyka)
- sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym i przygotowanie ich do zatwierdzenia
- uczestnictwo w sporządzaniu dokumentacji finansowo-księgowej i rozliczeniach z ZUS i US
- sporządzanie dokumentacji związanej z regulowaniem zobowiązań oraz z tytułu należności
- sporządzanie niezbędnych zestawień, raportów, sprawozdań oraz pozostałej dokumentacji finansowo-księgowej
- obsługa sieci komputerowej i urządzeń sieciowych
- wstępne diagnozowanie uszkodzeń oraz serwisowanie sprzętu komputerowego
- administrowanie strony BIP urzędu oraz systemami informatycznymi
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa w siedzibie urzędu
narzędzia i materiały na stanowisku pracy- komputer i materiały biurowe, praca na stanowisku siedząca, powyżej 4 godzin przy monitorze ekranowym, stanowisko pracy w pokoju na parterze, w budynku jednopiętrowym bez wind, wejście do budynku po schodach
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie profilowane z zakresu informatyki i ekonomii lub wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych, rachunkowości budżetowej, ubezpieczeń społecznych i podatków
- znajomość zagadnień dotyczących gospodarki finansowo-księgowej
- umiejętność obsługi komputera ( znajomość MS Office, programu Płatnik)
- znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267)
- umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole
- zdolność analitycznego myślenia
- rzetelność, staranność, komunikatywność
- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2014 r. poz. 1111 z późn. zm.)
- odporność na stres
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów