- Ogłoszenie nr: 166229
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 stycznia 2015 r.
Urząd Skarbowy w Przasnyszu
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw wierzycielskich
- w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Wierzycielskich
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy w Przasnyszu
06-300 Przasnysz
ul. Świerkowa 3
Miejsce wykonywania pracy:
- Przasnysz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań w zakresie: ulg w spłacie zobowiązań podatkowych i innych ulg przewidzianych przepisami prawa, orzekania o zabezpieczeniu wykonania zobowiązań podatkowych, przeniesienia własności rzeczy i praw majątkowych na rzecz Skarbu Państwa skutkującego wygaśnięciem zobowiązań podatkowych, nadawania decyzjom rygoru natychmiastowej wykonalności,
- prowadzenie postępowań w zakresie wstrzymania wykonania decyzji, odpowiedzialności osób trzecich za zaległości podatkowe,
- dokonywanie wpisu zastawu skarbowego oraz prowadzenie rejestru zastawów skarbowych w celu zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych
- Wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego w tym : podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawianie i doręczanie upomnienia, wystawianie i przekazywanie do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczych i wniosków egzekucyjnych oraz zarządzenia zabezpieczenia
- obsługa decyzji podatkowych oraz innych dokumentów w systemie komputerowym POLTAX, SHRIMP, RATY, EWIDENCJE US w celu zapewnienia rzetelnych i aktualnych danych w bazie danych
- opracowywanie i przekazywanie danych do sporządzenia sprawozdań, analiz i informacji z zakresu właściwości komórki i wykonywanych zadań.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa.
Praca w siedzibie urzędu.
Praca wymagająca dużej koncentracji.
Wykonywane czynności wymagają przemieszczania się po terenie całego urzędu.
Stanowisko wyposażone zgodnie ze standardami w komputer z dostępem do sieci internetowej i sprzęt biurowy. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Obsługa komputera powyżej 4 godziny na dobę. W budynku brak windy. Praca na pierwszym piętrze. Budynek Urzędu posiada podjazd dla wózków inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie preferowane wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne lub podyplomowe w w/w kierunkach
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustaw z zakresu realizowanych zadań : Ordynacja podatkowa, Postępowanie egzekucyjne w administracji, Przepisy prawa w zakresie pomocy publicznej, Kodeks cywilny i Kodeks postępowania cywilnego,
- biegła obsługa komputera i aplikacji biurowych Word, Excel,
- Umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
- Umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji
- Dokładność, systematyczność i terminowość,
- Umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i proponowania na jej podstawie rozwiązań,
- Umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku pracy,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- Umiejętność redagowania pism,
- Wysoka kultura osobista i etyka zawodowa
- doświadczenie zawodowe 2 lata w rachunkowości lub egzekucji
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów